نحوه ساخت دستبند چرمی

از پرداخت هزینه های بالا برای جواهرات چرمی که به راحتی می توانید بسازید خسته شده اید؟ سپس وسایل کاردستی خود را بیرون بیاورید و دستبندهای چرمی خود را از ابتدا بسازید.

این روند آسان است و شما با یک جواهر دست ساز و پیچیده باقی خواهید ماند. یکی از این پنج تکنیک را برای ساختن دستبند چرمی خود در خانه امتحان کنید و حس خلاقانه خود را از سبک نشان دهید.

دستبند چرم و طلا مردانه جدید | گالری ماندگار

کیف چرم گوشی

ساخت دستبند چرم مهره دار

مواد خود را جمع آوری کنید می توانید لوازم چرم گاوی تهران را در اکثر فروشگاه های صنایع دستی یا آنلاین پیدا کنید. برای ایجاد یک دستبند چرمی مهره‌دار، به وتر یا نوارهای چرمی و همچنین مهره‌هایی با سوراخ‌هایی به اندازه کافی بزرگ و متناسب با چرم ایرانی نیاز دارید.

چرم را اندازه و برش دهید. دو رشته طناب یا نوار چرمی را با قیچی ببرید. هنگام ساخت دستبندهای چرمی، می توانید طول آن را با پیچاندن رشته دور مچ دست و اضافه کردن چند اینچ بیشتر به طول کلی برای جبران کراوات تخمین بزنید.

انتهای آن را گره بزنید. تارها را از یک سر با یک گره محکم به هم ببندید و در انتهای آن کمی چرم برای بستن دستبند به دور مچ دست خود باقی بگذارید. برای ساده‌ترین فرآیند مهره‌زنی، یک سر آن را به میز بچسبانید یا به ساق شلوار خود سنجاق کنید.

مهره زدن را شروع کنید. یک مهره را روی یکی از رشته ها قرار دهید و آن را تا پایه گره بلغزانید.

قطعه دوم کیف چرم اصل را از طریق مهره بلغزانید. وتر چرمی باید در همان مهره از طرف مقابل بلغزد. این یک حلقه در اطراف مهره ایجاد می کند و آن را در جای خود محکم می کند. این فرآیند برای هر مهره اضافه شده انجام خواهد شد.

به افزودن مهره ها ادامه دهید. به افزودن مهره به دستبند خود ادامه دهید و یک مهره را به سمت بالا بکشید و سپس همان رشته را از مرکز در جهت مخالف بکشید. این کار را تا زمانی انجام دهید که دستبند چرم طرح دار تکسچر شما به اندازه ای بلند شود که به دور کل مچ دست شما بپیچد.

دستبندت رو تموم کن از یک گره اصلی برای بستن انتهای دیگر دستبند خود استفاده کنید. نوار را از انتهای مخالف جدا کرده و دم‌ها را دور مچ دست خود ببندید تا جواهرات خود را تمام کنید.

مدل دستبند چرم مشکی مردانه با پلاک طلا - هونل پورتال

کیف چرم پول

ساخت دستبند چرم بافته شده

لوازم خود را انتخاب کنید این دستبند را می توان از هر سه نوار کمربند چرمی یا وتر یا تکه های کامل آن، درست کرد. برای داشتن ظاهری بوهمی تر، از نوارهای چرمی ضخیم استفاده کنید. با استفاده از وتر چرمی می توان ظاهری صیقلی به دست آورد.

چرم را اندازه و برش دهید. چرم را دور مچ دست خود بپیچید تا مشخص کنید که چه مدت باید قطعات خود را برش دهید. 3 نوار بند یا نوار چرم بزی طرح دار را با قیچی ببرید.

گره بزن یک گره معمولی در یک انتهای نوارها ببندید و آنها را به هم محکم کنید. تارها را با چسب به میز بچسبانید یا از یک سنجاق ایمنی برای سنجاق کمربند چرم زنانه به ساق شلوار خود استفاده کنید.