کمربندهای چرمی کامل

بهترین کمربندهای چرمی و کیف و کفش چرم تمام دانه بدون تلاش خود را برجسته می کنند. آنها بدون زرق و برق قابل توجه هستند. یک چشم تیزبین می تواند کیفیت را در جایی که به دیدن کالاهای مصرفی دور ریخته شده عادت دارد، تشخیص دهد. در Duvall Leatherwork، ما تصمیم گرفتیم تا بهترین اکسسوری مردانه را بسازیم، یک کمربند چرمی کامل که اگر از شما خواسته شود، می‌تواند به معنای واقعی کلمه یک عمر دوام بیاورد.

Brown leather belt - Massimo Dutti Thailand

ست کیف و کمربند چرم

در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

وقتی نوبت به ساختن بهترین کمربندهای چرمی و جاسوئیچی چرم شیک می رسد، به این معناست که به اصول اولیه بازگردید، سپس به آرامی و عمدی دوباره آن را بسازید. با الزامات اساسی شروع می شود. به یک نوار چرمی، یک سگک و چند سوراخ نیاز دارید. این تمام چیزی است که کمربند چرمی شما نیاز دارد. هر چیز دیگری اضافه است. موادی که انتخاب می کنید، روشی که به آنها شکل می دهید و در نهایت آنها را مونتاژ و تکمیل می کنید همه تفاوت را ایجاد می کند. این عناصر تفاوت بین کمربندهایی است که دو سال دوام می آورد یا کمربندهایی که هر روز و سال به سال آن را می بندید.

اجزای بیشتر نقاط احتمالی شکست را به شما می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، مجموعه کمربندهای چرمی کامل Duvall Leatherwork به دلیل سادگی خیره کننده هستند. شکوفایی های ظریف به هر یک از آنها شخصیت متمایز خود می بخشد، نوعی که فقط در محصولات Duvall Leatherwork می توانید پیدا کنید.

در میان کمربندهای لباس چرمی مردانه، به راحتی می توان شکوفایی فانتزی تر را مشاهده کرد. اما اینها، به هر حال، فقط کمربند هستند، بنابراین حتی ملایم ترین لهجه نیز راه زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

مانند کمربند مترو، یک حلقه ایستاده تکی (حلقه کمربند اضافی که کمربند را درست در کنار سگک محکم می‌کند) با دوخت دوتایی، فقط کمی ذوق می‌افزاید که سگک درخشان کمربند مترو را با زوایای محکم تکمیل می‌کند. این یک ترکیب زیباتر از، مثلاً کمربند چرمی روستایی است، که دارای سگک غلتکی گرد درشت و یک حلقه ایستاده ساده اما قابل توجه است (خوب، آیا می توانید بگویید که ما در مورد ساخت بهترین کمربندها تا به حال خیلی فکر می کنیم؟).

Buy Tan Brown Belts for Men by DNMX Online | Ajio.com

کمربند چرم دو رو

چرم درجه یک

هنگامی که بهترین کمربند چرم مردانه را درست می کنیم، درست مانند ساختن یک خانه، با فونداسیون شروع می کنیم. وقتی مواد با کیفیت در درجه اول قرار می گیرند، همه چیز بعد از آن آسان تر می شود. شروع با بهترین چرم، لحن را برای تمام مراحل بعد از آن تعیین می کند. در دووال، همه ما برای مواد با کیفیت احترام قائل هستیم. ما فکر می‌کنیم که چرم باکیفیت نیاز به چنین رفتاری دارد، بنابراین هنگام برش، مونتاژ، دوخت و صاف کردن کمربندهای چرمی درجه یک خود مراقبت بیشتری می‌کنیم.

برای شروع، ما فقط از چرم لگام انگلیسی درجه یک، دباغی شده در ایالات متحده خوب قدیمی استفاده می کنیم. آن قسمت ارزش توضیح دارد. برخی از مردم ممکن است فکر کنند که چرم لگام انگلیسی باید از بریتانیا آمده باشد. نادرست این به سادگی یک روش دباغی استاندارد طلایی است که چرم نرم اما خستگی ناپذیر بادوام را با “پر کردن داغ” آن با موم و روغن تولید می کند. افزودنی ها به آن احساس متمایز می دهند که با روش های دیگر قابل تقلید نیست. و بله، دباغ‌سازی‌ها در ایالات متحده این کار را انجام می‌دهند. این چرم لگام نامیده می شود برای اولین کاربرد آن در اسب دوانی، که به طور تصادفی، جایگاه دیگری در داستان Duvall Leatherwork دارد.