نکاتی برای ساخت جواهرات چرمی

لطفا سعی کنید قبل از طراحی و برش چرم خود را بررسی کنید. چرم یک محصول طبیعی است که ممکن است دارای مفاصل یا عیوب باشد. اگر در هنگام برش چرم شما مفصل یا نقصی دیدیم، همیشه سعی می‌کنیم به شما این موضوع را اضافه کنیم.

می توانید چرم خود را با قیچی یا چاقوی تیغ برش دهید، اما بیشتر چرم ها با یکی از برش های دقیق ما بهتر و تمیز تر می شوند. شما باید سعی کنید از کوبیدن یا بریدن چرم به صورت زاویه دار اجتناب کنید. به این ترتیب بهتر در قفل جا می شود و چسبیده می ماند. چرم با زنجیر فلزی با یک جفت قلع برش بهتری دارد و لطفا هنگام برش این نوع چرم محافظ چشم را فراموش نکنید. کمربند چرم با مو و چرم نازک دوخته شده با یک قیچی بهتر بریده می شود. هنگام برش چرم با ناودانی های فلزی، لطفا سعی کنید بین گل میخ ها را برش دهید.
همیشه به یاد داشته باشید که کیف چرم را قبل از برش اندازه گیری کنید.

بازآفرینی در صنعت زیورآلات از خانه تا کالکشن دیور - مجله مد و پوشاک

کمربند چرم مردانه بوفالو

سایز بندی

اندازه متوسط ​​دستبند زنانه 7 اینچ و متوسط ​​برای مردان 8 تا 9 اینچ است، اما اندازه ها در بیشتر موارد بسته به اندازه مچ دست، حدود یک اینچ به بالا و پایین تغییر می کند. اگر در نمایشگاه‌های صنایع دستی دستبند چرمی می‌فروشید یا آن‌ها را برای کسی هدیه می‌سازید، ممکن است بخواهید چرم طرح دار جدید دستبند را در اندازه بزرگ‌تر ببرید و یک انتهای آن را چسب نزنید. سپس می توان آن را به گونه ای برش داد و برای لمس شخصی آن را چسباند.

لطفاً به یاد داشته باشید که گیره باعث افزایش طول دستبند نهایی می شود و همیشه قبل از چسباندن اندازه آن را بررسی کنید.

بیشتر گردنبندها 15 تا 30 اینچ هستند که 15 اینچ چوکر است و 30 اینچ پایین تر در وسط سینه آویزان است. هنگام ساختن چوکر، اکثر اوقات دو بار دور مچ دست برابر است با یک بار دور گردن. در واقع، زمانی که به درستی طراحی شده باشد، می توان از چند بسته دور دستبند به عنوان چوکر نیز استفاده کرد.

هنگام استفاده از سیم برای آویزان کردن آویز، می توانید آن را با استفاده از یک گره لغزنده یا مهره های درپوش سیلیکونی قابل تنظیم کنید.

چسباندن

ما یک چسب فوق العاده قوی برای چسباندن بیشتر چرم ها توصیه می کنیم. ما دو نوع چسب می فروشیم که برای چرم عالی عمل می کند. اولین مورد Locktite است که قوی ترین و بهترین چسبی است که ما می فروشیم. دیگری Super New Super Glue است که به اندازه Locktite قوی نیست اما کمی ارزانتر است. E 6000 معمولاً برای گیره ها توصیه نمی شود، اما می توان از آن برای چسباندن لغزنده های شل که دارای شکاف بزرگ برای جا دادن به چرم هستند استفاده کرد. در این مورد خاص، E 6000 پیوند الاستیک تری را برای پر کردن شکاف بین چرم بزی طبیعی و لغزنده ایجاد می کند و احتمال جدا شدن آن را کاهش می دهد.

هنگام چسباندن کلاه چرمی معمولاً حدود 2 قطره چسب داخل قفل می‌ریزید. برخی از گیره های بزرگتر 20 تا 60 میلی متری کمی بیشتر نیاز دارند. ایده این است که به اندازه کافی از چسب استفاده کنید که با چرم تماس پیدا کند و یک پیوند قوی ایجاد کند. با این حال نمی‌خواهید آنقدر از چسب استفاده کنید که از قلاب روی چرم بریزد.

شما همیشه می خواهید به یاد داشته باشید که ابتدا چرم خود را اندازه بگیرید و یک پارچه را در دسترس داشته باشید تا به سرعت چسب های اضافی را پاک کنید. اکثر چسب های فوق العاده در 10 دقیقه تنظیم می شوند. لطفاً اجازه دهید طرح شما قبل از پوشیدن آن خشک شود و فوراً هرگونه چسب یا چسب اضافی را پاک کنید.

دستبند چرم طلا مردانه طرح جدید | گالری ماندگار

ست کیف و کمربند چرم

قرار دادن چرم در قفل

چرم یک محصول طبیعی است و گاهی اوقات تغییراتی بین رول های چرم گاوی تهران وجود دارد. ما سعی می کنیم تا حد امکان کفش چرم خود را ثابت نگه داریم. با این حال، اگر چرم شما کمی بیش از حد ضخیم یا برای قفل شما بزرگ است، معمولاً می توانید آن را با انبردست بینی سوزنی فشار دهید. همچنین می‌توانید مقداری از چرم را با چاقوی تیغ برش دهید در حالی که سعی می‌کنید انتها و لبه‌های چرم مربعی و صاف باقی بماند تا به‌خوبی در گیره‌ها قرار گیرد.
چرم با ناودانی یا زنجیر نیز ممکن است برای گیره خیلی ضخیم باشد و در انتها با انبر دماغه سوزنی فشرده شود.

طراحی

مهمترین چیز در طراحی با چرم ایرانی این است که قبل از برش و چسباندن از اندازه همه چیز مطمئن شوید. سبک یک انتخاب شخصی است و بهترین اجزای مورد استفاده، آنهایی هستند که شما دوست دارید. به‌عنوان یک قاعده کلی، اکثر مردم تقارن و رنگ‌هایی را دوست دارند که به خوبی با هم هماهنگ شوند. اگر در حال طراحی دستبند برای مردان هستید، سعی کنید آن را ساده نگه دارید. فاصله های کمتر اغلب ظاهر مردانه تری ایجاد می کند. چرم رگالیتز و چرم های بافته ضخیم تر انتخاب خوبی برای دستبندهای مردانه هستند.

نمونه هایی از زیورآلات چرمی

بسته های مغناطیسی

گیره های مغناطیسی محبوب ترین سبک گیره هایی هستند که ما می فروشیم. هنگامی که آن را به دست آوردید، با استفاده از انگشت شست برای فشار دادن به سمت پایین و انگشت برای بالا کشیدن از طرف دیگر، خواهید دید که آنها به راحتی باز می شوند و به هم می چسبند. دستبندهای جدید چرم Regalitz در ابتدا می توانند کمی سفت باشند، اما هنگامی که چرم نرم شد آهنربا به راحتی باز و بسته می شود.
گاهی اوقات آهنرباها از گیره ها خارج می شوند. بعد از اینکه گذاشتید، می‌توانید آنها را با یک قطره چسب فوق‌العاده دوباره بچسبانید