مراقبت از دستبندهای مردانه

به جای چشم پوشی از آب نبات مچ دست، چندین دستورالعمل ساده را دنبال کنید تا دستبند چرمی خود را ایمن نگه دارید و مانند روزی که آن را خریدید، ظاهری زیبا داشته باشید و وقتی کثیف شد با نکات زیر یاد بگیرید که چگونه دستبند خود را تمیز کنید.

دستبند چرم قهوه ای و پلاک بی نهایت اسمی | سرای گل

چرم اشبالت طبیعی

بدانید چه زمانی باید دستبند خود را بردارید

قبل از شنا در اقیانوس و ورزش دستبندها را بردارید. نه تنها آب شور به اکثر دستبندها آسیب می رساند، بلکه اشیاء براق نیز کوسه ها را به خود جذب می کنند. یکی دیگر از دلایل عالی برای شنا نکردن با دستبند عرق برای دستبندهای نقره، چرم یا مهره نیز عالی نیست.

قبل از شنا در استخر یا غوطه ور شدن در وان آب گرم و صابون مایع ظرف شویی دستبندها را بردارید. ممکن است خواب داشته باشید که در کنار استخر پوشیده از بلینگ مثل یک ویدیوی رپ سرد شوید. اما اگر می خواهید واقعاً وارد استخر شوید، آن رویا باید ویرایش شود. کلر به بسیاری از فلزات (حتی فولاد ضد زنگ) آسیب می رساند و رنگ آن را تغییر می دهد و می تواند سطح پرداخت شده برخی از سنگ های قیمتی را فرسایش دهد.

قبل از استفاده از مرطوب کننده، ضد آفتاب، لوسیون برنزه کننده یا ادکلن، کلاه چرمی را بردارید. دستبند خود را به عنوان نقطه پایانی در نظر بگیرید و پس از استفاده از لوسیون ها و محصولات آن را بپوشید. اینها راهی برای وارد شدن به شکاف ها، گرفتگی قفل ها و مهره های پوشش دارند هیچ کدام برای دستبند شما خوب نیستند.

اگر در زیر نور مستقیم آفتاب می نشینید کفش چرم تبریز را بردارید. این بدان معنا نیست که نمی توانید دستبند خود را بیرون ببندید. اما اگر در ساحل یا استخر زیر نور خورشید دراز کشیده اید آن را بردارید. نور خورشید می‌تواند مواد خاصی را سفید کند و باعث ضعیف شدن و شکستن پلاستیک‌ها (مانند نوار الاستیکی که مهره‌های چشم ببر روی آن بسته شده‌اند) شود.

خرید آنلاین دستبند طلا چرمی ساده بی نهایت - گالری پرسته

تولید و فروش چرم

قبل از بازی در شن یا باغبانی، دستبند خود را بردارید. مهم نیست که دستبندهای مردانه ما چقدر جذاب هستند، در والیبال ساحلی کمکی نمی کنند. اگر کفش چرم زنانه خود را در نیاورید، در خطر خراشیدن شن روی روکش طلا، روکش رودیوم یا روکش سنگ ها هستید. همین امر در مورد باغبانی نیز صدق می کند، برداشتن کیف چرم زنانه از سنگ های کوچک و آسیب رسان و کاشت تصادفی آن محافظت می کند. هیچ راهی برای رشد درخت سیاه روی سیاه وجود ندارد به ما اعتماد کنید.