چگونه یک کلاه چرمی را تغییر شکل دهیم؟

کلاه‌های چرمی بسیار متنوع هستند و می‌توان آن‌ها را با هر چیزی از تاکسیدو گرفته تا شلوار جین پوشید. اما گاهی اوقات، افراد نمی‌دانند که چگونه یک کلاه چرم بزی طرح دار را پس از خشک شدن در اثر آفتاب یا کوچک شدن در هنگام شستشو، تغییر شکل دهند. بنابراین، اگر کلاه شما له شده، فرو رفته یا له شده است که قابل تشخیص نیست، هنوز امید خود را از دست ندهید.

کلاه کپ انگلیسی چرم مشکی (KLT-T159) – کلاهت

چرم اشبالت طبیعی

1. چگونه یک کلاه چرمی را با استفاده از کتری چای تغییر دهیم؟

برای استفاده از این روش برای تغییر شکل کلاه، به یک کتری چای نیاز دارید. کتری چای مورد علاقه شما می تواند بیشتر از درست کردن یک فنجان چای شگفت انگیز انجام دهد. از آنجایی که بخار زیادی تولید می کند، می توان از آن برای اتو کردن وسایل چروک و تغییر شکل کلاه استفاده کرد. اگر کتری چای ندارید، نگران نباشید چون هنوز هم می توانید از این روش استفاده کنید و یک قابلمه معمولی را با آب پر کنید و آن را گرم کنید تا بخار داغ زیادی تولید کند.

قبل از انجام کاری با بخار داغ، به یاد داشته باشید که اگر مراقب نباشید ممکن است به شدت دچار سوختگی شوید. حتما دست و صورت خود را حداقل هشت اینچ از بخار دور نگه دارید.

مرحله 1: یک کتری را با حدود یک اینچ آب پر کنید. سپس آن را روی اجاق قرار دهید و روی حرارت بگذارید تا شروع به جوشیدن کند. آب باید حباب و بخار کند تا بخار داغ کافی تولید کند. اگر اجاق گاز ندارید، همیشه می توانید آب را در مایکروویو گرم کنید.

مرحله 2: اجاق گاز یا فر را خاموش کنید و سپس کلاه چرمی خود را روی دهانه قابلمه یا کتری خود قرار دهید تا اجازه دهید حدود بیست دقیقه بخار شود.

مرحله 3: کلاه را از کتری بردارید و آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. با یک حوله آشپزخانه تمیز، قسمت وسط کلاه خود را فشار دهید تا آن را تغییر دهید. در صورت وجود می توانید از غلتک های بخار نیز استفاده کنید!

مرحله 4: قبل از پوشیدن کلاه چرم گوسفندی اجازه دهید تا دمای اتاق گرم شود. به این ترتیب، از چروک شدن یا چروک شدن بیشتر جلوگیری خواهید کرد.

قیمت کلاه کپ چرم | پاساژ

پارچه چرم مصنوعی

2. چگونه یک کلاه چرمی را با استفاده از Steam تغییر شکل دهیم؟

اگر کتری چای ندارید، می توانید از بخار برای تغییر شکل کلاه چرمی خود نیز استفاده کنید.

مرحله 1: یک قابلمه را با حدود یک اینچ آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. حرارت را زیاد کنید و صبر کنید تا آب شروع به جوشیدن کند.

مرحله 2: کلاه چرمی خود را روی دهانه گلدان قرار دهید. سپس، از یک حوله آشپزخانه تمیز استفاده کنید و حدود بیست دقیقه به قسمت میانی کلاه خود فشار دهید.

مرحله 3: اجازه دهید چرم قبل از پوشیدن آن خنک شود تا از چروک یا جمع شدن بیشتر جلوگیری شود.

قیمت و خرید کلاه بیس بال چرم اصل زمستان گرم ACHKL کلاه های مخصوص گوش و حلق آویز گوشهای ضد آفتاب ضد باد در فضای باز ACHKL (رنگ: رنگ قهوه ای تیره ،

3. در اینجا نحوه تغییر شکل کلاه چرمی با استفاده از دوش آب گرم آورده شده است:

اگر می‌خواهید هنگام گرفتن دوش آب گرم، کلاه را تغییر شکل دهید، می‌توانید از بخار حاصل از دوش برای کمک به انجام کار استفاده کنید.

مرحله 1: کلاه خود را به یک قلاب در پشت دوش یا دستگیره در آویزان کنید.

مرحله 2: دوش را در گرم ترین حالت روشن کنید و منتظر بمانید تا بخار شروع به جریان کند.

مرحله 3: کلاه خود را حدود ده تا پانزده دقیقه زیر دوش بگذارید. هر چه بیشتر آن را ترک کنید، بهتر است.

مرحله 4: دوش را خاموش کنید و کلاه خود را بردارید. از دست ها و انگشتان خود استفاده کنید تا آن را به حالت اولیه برگردانید و از لبه شروع کنید. تا زمانی که از ظاهر کلاه راضی باشید، راه خود را دور بزنید.

مرحله 5: اجازه دهید کلاه قبل از پوشیدن دوباره تا دمای اتاق خنک شود. به این ترتیب، می توانید از چروک شدن یا چروک شدن بیشتر جلوگیری کنید.