راهنمای سبک کیف چرم

صحبت از کیف چرم مسافرتی می باشد. از آنجایی که این کیف به اندازه کافی بزرگ است تا همه چیز مهم را در خود جای دهد اما نه خیلی بزرگ، بنابراین می توانید به راحتی آن را روی شانه حمل کنید. معمولاً شکلی کشیده با کفی ثابت دارد. این امکان ذخیره سازی بهتر در داخل کیف را فراهم می کند.

تقریباً همه کیف‌های مسافرتی ما دارای بند حمل و دسته‌های محکم اضافی برای حمل راحت‌تر هستند. و اگر قصد سفر ندارید، می توانید از کیف های هفته برای وسایل ورزشی نیز استفاده کنید. طراحی کیف های مسافرتی خشن معمولاً اسپرت است، اما تولید کنندگان بیشتر و بیشتر از چرم مخصوصاً برای کیف های تجاری استفاده می کنند.

به طور کلی، هفته آخر به دسته چمدان های مسافرتی تعلق دارد. کوچکترین نسخه کوله روزی، نسخه بعدی کوله پشتی و کیف چرم اداری و سپس کیف های مسافرتی بزرگتر در بزرگ یا فوق العاده بزرگ است. بسته به نیازهای شخصی شما، اندازه های مختلف کیف مسافرتی برای سفرهای ورزشی، کوتاه تر یا طولانی تر مناسب است.

خرید و قیمت کیف رودوشی چرم گاوی (طرح اسپرت) | ترب

کیف چرم بزرگ

کیف ذوزنقه ای

این شکل کیف فقط چند سال پیش دوباره در دنیای مد غوطه ور شد، کیف ذوزنقه ای. خطوط شفاف با زنانگی کافی که به عنوان یک اکسسوری همه جانبه برای هر خانمی بایستد. این قطعاً به خاطر طراح فیبی فیلو است که شکل کلاسیک ذوزنقه را برای برچسب فرانسوی Céline تا حدودی مدرن‌تر و جسورتر تفسیر کرده بود.

از نظر اندازه، سبک های مختلفی وجود دارد، اما یک چیز ثابت می ماند: تاشو در طرفین، که به مدل ها شکل منحصر به فرد خود را می دهد.

معمولا با یک دسته مجهز، متعلق به کیف های حمل و نقل است. . به طور معمول، کیف ذوزنقه ای بند شانه ای ندارد. تیم طراحی ما همیشه سعی می کند عملکرد را افزایش دهد و همچنین شامل تسمه های شانه ای قابل جدا شدن است.

روش های صحیح نگهداری از کیف چرم - آکادمی هنرانه نگهداری از کیف چرم

کیف رودوشی

کیف شانه (کیف با بند شانه) یکی از قدیمی ترین شکل های کیف است. کیف رودوشی چرم طبیعی روی شانه پوشیده می شود و فضای ذخیره سازی بزرگی را ارائه می دهد. کیف دستی دو دسته که دارای بند شانه ای بلند است را می توان کیف دوشی نیز نامید. کیف های کوچکی که می توان آنها را به صورت ضربدری پوشید، در واقع کیف های صلیب هستند، اما گاهی اوقات به آنها کیف شانه نیز می گویند.

دامنه این کیف ها بسیار زیاد است. آنها در همه اشکال، رنگ ها و پارچه ها یافت می شوند. دسته کیف های شانه ای در واقع شامل همه کیف هایی می شود که می توان آنها را روی شانه حمل کرد. علاوه بر این، می‌توانید کیف‌های مسنجر (معمولاً تک جنسیتی یا مردانه) یا جیب‌های کیف را به عنوان کیف‌های شانه طراحی کنید. اما اگر می‌دانید به دنبال چه هستید، باید از اصطلاح دقیق‌تری استفاده کنید زیرا کیف شانه چتر بسیاری از زیرگونه‌ها است. کیف‌های شانه‌ای بسیار متنوع، کاربردی و راحت هستند و به همین دلیل بهترین همراه روزمره هستند.