فروش نخود فرنگی با پوست در اروپا ممنوع شد

در بریتانیا، نخود فرنگی با پوست از ماه مه تا اکتبر در فصل است، اما اکثر نخودهایی که ما مصرف می‌کنیم منجمد هستند و آن‌ها را در تمام طول سال به‌عنوان یک غذای اصلی تبدیل می‌کنند.

ممکن است محافظ سرطان باشد: گنجاندن منظم حبوبات، مانند نخود فرنگی، در رژیم غذایی ممکن است خطر ابتلا به سرطان را به دلیل سطوح بالای آنتی اکسیدان آنها کاهش دهد.

نخود فرنگی همچنین حاوی ترکیبات طبیعی به نام ساپونین است که نشان داده شده است که این ترکیبات به محافظت در برابر برخی از انواع سرطان کمک می کنند.

همه انواع نخود فرنگی سرشار از فیبر رژیمی هستند که می‌تواند با نرم‌تر کردن مدفوع و دفع راحت‌تر، سلامت روده را بهبود بخشد. USDA مصرف روزانه حدود 25 گرم فیبر غذایی برای زنان و 38 گرم فیبر برای مردان را توصیه می کند. در حال حاضر، آمریکایی ها به طور متوسط حدود نیمی از این میزان مصرف روزانه را دریافت می کنند.

نخود معمولاً دانه کروی کوچک یا غلاف بذر گونه گیاه گلدار Pisum sativum است. هر غلاف حاوی چند نخود است که می تواند سبز یا زرد باشد. از نظر گیاه شناسی، غلاف نخود میوه است.

زیرا حاوی دانه است و از تخمدان گل (نخود) رشد می کند. این نام همچنین برای توصیف دانه های خوراکی دیگر از Fabaceae مانند نخود کبوتر Cajanus cajan، لوبیا چشم بلبلی Vigna unguiculata و دانه های چندین گونه از Lathyrus استفاده می شود.

نخودفرنگی گیاهی یکساله است که چرخه زندگی آن یک ساله است. آنها یک محصول فصل سرد هستند که در بسیاری از نقاط جهان رشد می کنند. کاشت می تواند از زمستان تا اوایل تابستان بسته به مکان انجام شود. وزن متوسط نخود بین 0.1 تا 0.36 گرم است.

نخودهای نابالغ و در نخودهای برفی غلاف نرم نیز به عنوان سبزی، تازه، منجمد یا کنسرو شده استفاده می شود گونه هایی از گونه هایی که معمولاً نخود مزرعه نامیده می شوند.