دختری با پودر گوشت طیوری ماسک آبرسان درست می کند

پودر گوشت مرغ یک پودر مغذی با محتوای پروتئین بسیار بالا است.

پودر گوشت طیوری قابلیت هضم پروتئین بالایی دارد و برای گربه ها و سگ ها خوش طعم است.

پودر گوشت از لاشه، گردن و پوست مرغ تازه و متناسب با مواد غذایی انسان (بدون استفاده از روده، پر، قلوه، سر یا پا) به منظور به دست آوردن ترکیب پروتئینی بهینه ساخته شده است.

استفاده از پودر گوشت در غذاهای حیوانات خانگی نه تنها بی خطر است، بلکه تعادل کامل بین پروتئین و سایر مواد مغذی را فراهم می کند.

این به سبک بودن وعده‌های غذایی سگ شما کمک می‌کند و در عین حال تمام نیازهای غذایی او را بدون چربی یا کربوهیدرات اضافه می‌کند، که در صورت عدم کنترل می‌تواند به مرور زمان باعث چاقی شود.

پودر

این ماده ابتکاری حداقل از سال 1993 زمانی که Iams آنها را در محصولات تجاری به عنوان راهی جایگزین برای افزودن پروتئین بدون نیاز به افزودن قطعات بزرگ که ممکن است برای سیستم گوارشی مشکل باشد، معرفی کرد، وجود داشته است.

چرا پودر گوشت را در غذای حیوانات خانگی با ارزش انتخاب کنیم؟

افزودن پودر گوشت به غذای حیوانات خانگی بسیار با ارزش می تواند راهی عالی برای صاحبانی باشد که به دنبال دادن چیزی متفاوت به سگ یا گربه خود هستند.

این فواید تغذیه ای مشابه با غذای معمولی سگ را دارد، اما با طعم بیشتر، که ممکن است حتی افراد حساس را درگیر کند.

چرا می خواهید حیوان خود را کمتر از آنچه واقعاً نیاز دارد تغذیه کنید؟ تنها چیزی که طعم بهتری نسبت به گوشت دارد، غذای درست شده با آن است.

به این ترتیب رژیم غذایی آنها برای آنها خوش طعم تر و رضایت بخش تر خواهد بود، زیرا نه تنها مقدار زیادی به مخلوط اضافه می کنیم، بلکه زمانی که غذای خارجی مجاز نیست یا در دسترس نیست، کمک بیشتری می کنیم.