خرما قم باعث آمدن جومونگ به ایران شد

می خواهیم بگوییم که خرما قم حاوی 65 درصد کربوهیدرات، مس، آهن، منیزیم، روی، منگنز، کلسیم، آلومینیوم، فسفر، سدیم، پروتئین است لیست مواد معدنی مفید برای بدن انسان موجود در 1 خرما را می توان برای مدت طولانی ادامه داد.

با خوردن خرما، انسان با 23 اسید آمینه مختلف اشباع می شود که در هیچ میوه دیگری وجود ندارد ویتامین های موجود در خرما ویتامین های ذکر شده سطح کربوهیدرات ها و درصد قابلیت هضم آنها را تنظیم می کنند و همچنین سطح گلوکز خون را کنترل می کنند.

که برای افراد مبتلا به دیابت با درجات مختلف مفید است خرما کلسترول ندارد خرما چه تاثیری بر بدن انسان دارد خرما نه تنها بدن را با مواد مفید اشباع می کند، بلکه عملکرد کنترلی نیز دارد: خرما کالری کمی دارد و حاوی درصد زیادی از عناصر کمیاب دارد.

اسیدها و ویتامین ها است، به کنترل قند، حفظ وزن طبیعی، کنترل عملکرد غدد کمک می کند سطوح هورمونی، از بروز التهاب و سرطان جلوگیری می کند خواص مفید خرما افزایش 20 درصدی عملکرد مغز به عنوان یک جایگزین غذایی است.

خرما

برای شیرینی استفاده می شود محافظت از دندان در برابر پوسیدگی (به دلیل فلوراید موجود در ترکیب) کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی تقویت ایمنی جلوگیری از تشکیل تومورها (به لطف سلنیوم) آنها به عنوان یک عامل پیشگیری کننده برای ظهور بیماری های عفونی و ویروسی استفاده می شوند.

استفاده از خرما و فرآورده های حاصل از آن عسل خرما، شکر، شیره، آرد خرما برای زنان باردار توصیه می شود. میوه های درخت خرما به تسهیل روند بارداری، خنثی کردن اثرات منفی محیط، افزایش ایمنی و تقویت جنین کمک می کند.

در دوران شیردهی، خوردن خرما باعث افزایش جریان شیر می شود خرما به چه بیماری هایی کمک می کندبیماری قلبی فلج عصبی عصب صورت کار بیش از حد عصبی و فیزیکی دیابت دیستروفی (جوشانده) زایمان را سخت را آسان کنید.

با توجه به مواد غذایی و گیاهی موجود در خرما، میوه ها را با غلات برابری می کنند. فنلاندی ها یک نوشداروی واقعی در قرن بیست و یکم برای کسانی هستند که می خواهند زندگی شاد، سالم، زیبا و طولانی داشته باشند.