تمیز کردن کیف چرم

دانستن نحوه تمیز کردن کیف دستی چرمی بدون خراب شدن مفید است که برای سالهای آینده به خوبی به شما خدمت خواهد کرد. کیف های چرمی یا کمربند چرم طوری طراحی شده اند که در آزمون زمان مقاومت کنند. و همه ما برای مراقبت از اقلام مد مورد علاقه خود و افزایش عمر آنها هستیم.

بنابراین، ما اینجا هستیم تا همه اطلاعات را در مورد نحوه تمیز کردن کیف خود به طور دقیق در اختیار شما قرار دهیم. از توضیح گام به گام نحوه از بین بردن لکه ها و بوهای مایع گرفته تا بهترین نکات برای محافظت و نگهداری از قطعه خود برای نگه داشتن آن در بهترین حالت، چه کسی بهتر از متخصصان کلینیک کیف دستی در مورد مراقبت از چرم سؤال می کند ؟

کیف چرم سگک‌دار زنانه برند Mango | ساغر اسکین

کیف چرم طبیعی

متخصص در مراقبت و ترمیم کیف دستی طراحان، در اینجا، آنها با ارزش ترین توصیه ها در مورد مراقبت از کیف چرمی شما از جمله کارهایی که باید انجام دهید و اشتباهات رایجی که باید از آنها اجتناب کنید، توضیح می دهند.

چگونه کیف دستی چرمی خود را تمیز کنیم

اگرچه ممکن است این ایده را دوست داشته باشید که کیف خود را به یک متخصص ببرید تا هر ماه آن را نوازش و تمیز کنید برای بسیاری از ما، این خیلی واقع بینانه نیست. اما گام‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در خانه انجام دهید تا غرور و شادی خود را بین قرارهای تخصصی حفظ کنید. در اینجا، شارلوت استارک، مدیر خرده‌فروشی و یکی از بنیان‌گذاران کلینیک کیف‌های دستی و واکس چرم به ما نشان می‌دهد که چگونه با کیت مراقبت از چرم کیف خود را به سرعت تازه‌سازی کنیم. (این بسیار ارزان تر از تمیز کردن ماهانه است، اعتماد کنید.)

کیف چرم مردانه مدل mrch45879

کیف چرم زنانه

  1. با تمیز کردن داخل و خارج کیسه شروع کنید، با محلول تمیزکننده کف ایجاد کنید و آن را داخل کیسه ماساژ دهید.
  2. قبل از استفاده از کرم محافظ چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود. مراقب دستگیره ها، گوشه ها و نواحی که اغلب لمس می شوند، باشید. سپس آن را به مدت ده دقیقه بگذارید تا خشک شود قبل از اینکه مقدار اضافی آن را صاف کنید.
  3. این فرآیند بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد و می تواند در آینده برای شما در درمان ترمیم صرفه جویی کند، همچنین ارزش را در کیف یا کیف رودوشی چرم شما حفظ می کند و از خرید شما بیشترین بهره را می برد.
  4. اگر کیفی با رنگ روشن دارید یا چرم بسیار جاذب است، ممکن است بخواهید فرآیند محافظت را چند بار تکرار کنید تا واقعاً از آن چرم هایی که به راحتی لکه می شوند مراقبت کنید.
  5. اگر برای انجام کیسه کامل وقت ندارید، روی قسمت های اصلی مانند دسته ها تمرکز کنید. پاک کردن سریع آنها باعث می شود که برای مدت طولانی تری تازه به نظر برسید.