تشخیص کیف چرم با کیفیت خوب

اگر به دنبال کیفی هستید که از چرم واقعی ساخته شده باشد، بهتر است همیشه با ویژگی های چرم یا چرم طرح دار آشنا شوید. متأسفانه، تعداد زیادی فروشنده وجود دارند که چرم را به عنوان معامله واقعی می فروشند. از طرف دیگر، کسانی که از چرم تقلید می کنند باهوش تر می شوند. گاهی اوقات تصمیم گرفتن اینکه چه چیزی چرم اصل و چه چیزی چرم تقلیدی است برای افراد غیرمجاز دشوار است.

در این راهنمای کوتاه، ما چند مرحله را به شما ارائه خواهیم داد تا به شما کمک کند تا به این سوال پاسخ دهید که چگونه کیف چرمی با کیفیت را تشخیص دهید که دفعه بعد که به دنبال آن هستید به شما کمک می کند.

کیف چرمی ریموت

توزیع عمده چرم

چگونه بفهمم کیف من از چرم طبیعی مرغوب است

به منظور تشخیص اینکه کیف از چرم واقعی یا چرم تقلبی ساخته شده است، می توانید از شاخص های زیر مانند بو، ساختار سطح، لمس، لبه های برش، تست روغن و آب و قیمت استفاده کنید تا به شما در جهت گیری صحیح کمک کند. بنابراین اجازه دهید آنها را یکی یکی با جزئیات بیشتر پوشش دهیم.

1. بوی
متأسفانه، اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، پس مزیت بوی را ندارید. چرم بوی متمایز و دلپذیر خود را دارد که قابل تقلید نیست. از طرف دیگر، چرم تقلیدی ممکن است اصلاً بو نداشته باشد یا بوی پلاستیک می دهد.

2. ساختارهای سطحی
در اینجا دوباره، اگر شما خرید آنلاین هستید، ممکن است کمی ضعیف باشید. با این حال، بسیاری از وب‌سایت‌ها تصاویری را ارائه می‌دهند که می‌توانید آن‌ها را بزرگ‌نمایی کنید. هر زمان که کیف چرمی را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید، از این ویژگی استفاده کنید.

شما یک کیف چرمی با کیفیت را با دانه بندی کامل آن تشخیص می دهید. این بدان معناست که اگر با دقت نگاه کنید ممکن است عیوب طبیعی جزئی را کشف کنید. این موارد می توانند به شکل بریدگی، نیش حشرات، علائم کشش و چین های گردن باشند. با این حال، این عیوب طبیعی را به عنوان نقص نادیده نگیرید. آنها نشانه ای از کیفیت عالی هستند، زیرا اصالت چرم را تأیید می کنند.

چرم مصنوعی در طرف دیگر حتی ساختار و طرح دارد. اگر با دست از روی کیسه عبور کنید، ممکن است “غیر واقعی” یا خیلی صاف به نظر برسد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه کیف های “صاف” به طور خودکار از چرم مصنوعی ساخته نمی شوند. زیر انواع چرم وجود دارد که معمولاً در دسته چرم دوشاخه قرار می گیرند، اما با این وجود چرم واقعی یا چرم گوسفندی هستند. بنابراین در چنین شرایطی سعی کنید برای تصمیم گیری صحیح بیشتر به سایر شاخص ها تکیه کنید.

کیف مجلسی زنانه مدل LHWPb5 | قیمت | مشخصات | کیف چرمی دست دوز | چرمه عالم

 

3. لمس کنید
چرم واقعی، به خصوص چرم‌های دانه‌دار کامل و دانه‌بندی شده، احساس گرما و نرمی می‌کند و در دست گرفتن راحت است. از طرف دیگر چرم مصنوعی صاف، سفت و سرد است.

پتینه
چرم تمام دانه با کیفیت بالا به مرور زمان پتینه ای زیبا ایجاد می کند. از طرف دیگر، چرم مصنوعی رنگ خود را حفظ می کند یا کمی محو می شود.

4. لبه های برش
چرم طبیعی دارای ساختار فیبری در لبه ها است که از منافذ حاوی پروتئین پوست تشکیل شده است، در حالی که چرم مصنوعی یا چرم طبیعی دارای لبه های صاف است. اگرچه، فریب نخورید زیرا این یک تفاوت است که تشخیص آن در چرم فرآوری شده دشوار است.

5. آزمایش روغن و آب
چرم طبیعی یک ماده طبیعی است. بنابراین، می تواند آب، چربی ها و روغن ها را با منافذ جذب کند. چرم تقلیدی که می‌دانید، یک قطره آب می‌ریزد و به سختی می‌تواند توسط مواد جذب شود.