۵ دلیلی که می تواند به انتخاب یک شلوار لی زنانه متناسب با سایز شما کمک نماید

در حالی که مد لباس جین به سمت تنوع پیش می رود، استایل های لاغرتر به دلیل تطبیق پذیری آن ها در لباس پوشیدن بالا یا پایین، برتری می یابند.

با این حال، گرانش به سمت تناسب آزادتر وجود دارد، جایی که راحتی به قیمت مد نیست (و بالعکس) است.

شلوار جین متوسط ​​تا کمر بلند با برش مستقیم یا بوت، مد روز هستند، همچنین مدل‌هایی با ساق‌های گشاد-گاهی کوتاه، گاهی اوقات نه و بیایید حرکت مدرن به سمت خرید محلی و پایدار را فراموش نکنیم.

برندهای جین کوچکتر و مستقل را انتخاب کنیم از جمله خطوط شلوار لی زنانه سازگار با محیط زیست ما آن را دوران احساس خوب و ظاهر خوب مد می دانیم.

در برخی فرهنگ‌ها، شلوارهای لی لباس‌های رایجی بوده‌اند که زنان برای قرن‌ها یا هزاره‌ها می‌پوشند. در بسیاری از جوامع غربی اینگونه نبود.

شلوار لی

در ایالات متحده ، زنان معمولاً دامن‌های بلند می‌پوشیدند، به استثنای برخی از زنان که برای انجام کار یا ورزش لباس‌های شلوار لی می‌پوشیدند.

در حالی که برخی از زنان در قرن نوزدهم از شلوار دفاع می کردند، شلوار لی  به عنوان یک گزینه قابل قبول برای پوشاک روزمره برای زنان تا اواسط قرن بیستم واقعاً مورد توجه قرار نگرفت.

پذیرش شلوار لی به عنوان یک لباس محبوب برای زنان در جامعه غربی ریشه در جنبش اصلاح لباس در اواسط قرن نوزدهم دارد.

اگرچه زنانی در این زمان وجود داشتند که اگر به ورزش بدنی یا کارهای خانگی مشغول بودند، قبلاً لباس شلوار می پوشیدند، اما لباس ها معمولاً دور از چشم عموم پوشیده می شدند.

بیشتر خانم ها معمولاً دامن های بلندی می پوشیدند که احساس سنگینی می کرد، حجیم به نظر می رسید و دامنه حرکتی آنها را محدود می کرد.

برخی از زنان، با پذیرش مفهوم “لباس منطقی”، می خواستند این گزینه را برای پوشیدن شلوار در اماکن عمومی داشته باشند.

برخی به دلایل صرفاً عملی، مانند راحتی و سهولت حرکت، آن را می خواستند برای دیگران، آزادی پوشیدن شلوار با جنبش حقوق زنان گره خورده بود، یک جنگ صلیبی رادیکال و بحث برانگیز در آن زمان است.