کیف پول پاسپورتی چرمی

در این مقاله آموزش خواهید دید که چگونه کیف پول پاسپورتی چرمی خود را بسازید. این یک طراحی ساده و در عین حال کاربردی است که فضای ذخیره‌سازی برای پاسپورت، دو کارت، و یک جیب داخلی برای پول نقد، رسید یا هر چیز دیگری که می‌خواهید در آن بیندازید، دارد.

این آموزش برخی از اصول اولیه کاردستی کیف چرم طبیعی خاص را پوشش می‌دهد و در عین حال جزئیات اضافی اختیاری را اضافه می‌کند که منجر به یک محصول نهایی ظریف‌تر و صیقلی‌تر می‌شود. اگر در کار با چرم تازه کار هستید، این اولین پروژه عالی است و ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای ادامه بهبود کاردستی را در اختیار شما قرار می دهد.

Make a Leather Passport Wallet

کیف پول چرم

در این آموزش اصول اولیه مورد نیاز برای هر مهارت مختلف در ساخت کیف پول چرم طبیعی را نشان خواهیم داد. امیدوارم بتوانم برخی از صنعتگران جدید را ترغیب کنیم تا دست خود را در کار چرم امتحان کنند و دوست داریم ببینم چه چیزی ایجاد می کنید.

ابزار و مواد

~ 1 فوت مربع از چرم ضخیم 3 – 4 اونس (1.2 – 1.6 میلی متر)
تخته مقوا یا پوستر
خراش آول
ابزار چاقو
تخته برش (هر کاری انجام شود)
مربع یا خط کش فولادی
Edge Beveler (من از اندازه 0 استفاده کردم اما اندازه 1-2 نیز کار می کند)
چسب کاردستی چرم
بال تقسیم کننده
دوخت اسکنه
پتک لاستیکی
سوزن دوخت
نخ موم شده
دوخت پونی (اختیاری)
لبه Slicker
چکش کوچک
سمباده
اب
Q-Tips

به این ابزارهای خاص محدود نباشید زیرا می توان از هر جایگزین مناسبی نیز استفاده کرد. این لیست نسبتاً گسترده ای از ابزارها است اما همه آنها برای سالهای طولانی دوام خواهند داشت و اگر قصد ادامه کار با چرم را دارید، سرمایه گذاری خوبی خواهند بود.

این الگو از چهار قطعه مجزا تشکیل شده است و ابعاد هر کدام را می توانید در زیر بیابید. این فقط یک طراحی ساده است، بنابراین با خیال راحت هر گونه تغییری در طول مسیر ایجاد کنید تا طرح را مطابق با سلیقه منحصر به فرد خود برآورده کنید. در اینجا از لبه های خمیده برای اسلات کارت استفاده کرده ایم اما در گذشته از لبه های مستقیم نیز استفاده کرده ایم. از امتحان کردن چیزهای متفاوت نترسید و ما شما را تشویق می‌کنیم تا هر طور که می‌خواهید خلاق باشید.

Tools and Materials

 

تخته پوستر یا استوک کارت خود را بردارید و الگو را با دقت بکشید. مهم است که در این مرحله تا حد امکان دقیق باشید. اگر قطعات الگوی شما به درستی برش نخورده باشد یا مربع نباشد، در محصول نهایی شما منعکس خواهد شد.
قطعات الگو را با استفاده از یک چاقوی کاربردی و یک مربع یا خط کش برش دهید.

قطعات الگو

قطعه اصلی: 14 × 22 سانتی متر

شکاف پاسپورت: 14 × 9.5 سانتی متر

شکاف کارت پشتی: 14 × 10 سانتی متر

شکاف کارت جلو: 14 × 8.5 سانتی متر