کیف شانه چرمی

کیف شانه ای یک کیف دستی یا جیبی است که یک بند آن به اندازه کافی بلند است تا روی شانه آویزان شود. در اکثر کیسه ها، تسمه ها محکم محکم می شوند. بند به گونه ای طراحی شده است که روی شانه حلقه شود تا توسط آن پشتیبانی شود و توسط هندزفری کاربر حمل شود.

بند ها چیزی است که کیف را از سایر کیف ها متمایز می کند. این تسمه ها ممکن است نازک، پهن، بلند یا کوتاه باشند و هدف آنها مشخص است. بند به گونه ای طراحی شده است که کیف شانه را بدون استفاده از دست حمل کنید. انواع دیگر کیف ها ممکن است شامل بند باشند، اما بسیاری از آنها برای حمل با دست، با استفاده از آرنج داخلی، مچ دست یا وسایل دیگر طراحی شده اند.

فروشگاه اینترنتی نابریکا | کیف شانه دستی بند چرمی یاسی زنانه قابل تنظیم یورک برند roma italy

پیدا کردن کیف شانه مناسب ممکن است برای مصرف کنندگان بی تجربه دشوار باشد. برای انتخاب کیف و کفش چرم که با سبک زندگی شما مطابقت دارد، باید نحوه استفاده از کیف و همچنین تیپ بدنی خود را در نظر بگیرید. به طور کلی، اگر یک خریدار به دنبال یک کیف چاپلوس است، باید کیفی را انتخاب کند که بسیار شبیه به فرم بدن او باشد. خانم‌های کوچک باید به سراغ کیف‌های کوچک بروند، در حالی که خانم‌های بزرگ‌تر ممکن است کیف‌های بزرگ‌تر را در نظر بگیرند.

یک کیف شانه ای مناسب، افزودنی عالی برای لباس هر خانمی است. در حالی که برخی برای رویدادها و فصول مختلف کیف هایی را در رنگ ها و مواد مختلف خریداری می کنند، برخی دیگر ممکن است به سادگی یک کیف همه کاره بخرند. کیف های شانه ای چند منظوره اغلب از مواد قوی ساخته می شوند و برای استفاده مداوم طراحی شده اند، که باعث می شود آنها هم مقرون به صرفه و هم ماندگاری طولانی داشته باشند.

کیف دوشی زنانه کد 075-یاسی کامل - هوگه دیزاین

کیف چرم زنانه شیک

کیف های شانه برای زنان

حتی اگر یک خانم کیف های قابل حمل را ترجیح دهد، همیشه یک لحظه وجود دارد که کیف یک شانه مفید خواهد بود. چه برای یک گشت و گذار طولانی برای خرید، مسافرت با بچه ها، یا پایین آمدن از پله ها به سمت آپارتمان خود بعد از کار، کیفی که روی شانه پوشیده شده است، دستان شما را برای حمل و مدیریت راحت تر وسایل دیگر آزاد می کند.

کیف های شانه صلیب را می توان روی شانه پوشید یا همانطور که از نامش پیداست با قرار دادن سر فرد بین بند ها روی بدن آویزان کرد. استفاده از کیف کراس بادی این مزیت را دارد که وزن کیف را به جای تمرکز بر روی یک شانه در سراسر بدن توزیع می کند. این زمانی مفید است که یک کیف حاوی کالاهای سنگین مانند کتاب باشد. کیف‌های هوبو به خاطر شکل شلوغ خود معروف هستند. آنها می توانند شیک و مدرن به نظر برسند که گویی دهانه کیف ها جمع شده یا فرورفته است. کیسه هایی با شکل بشکه با نام خود مطابقت دارند. آنها شبیه بشکه های افقی متصل به تسمه هستند. پارچه‌های پارچه‌ای محبوب هستند و در انواع بافت‌ها از بوم معمولی گرفته تا چرم در دسترس هستند. شکل مربع یا مستطیل آنها و همچنین تسمه های محکم آنها برای حمل طیف وسیعی از اشیاء مانند کتاب یا مواد غذایی در نظر گرفته شده است.

کیف هاوین کوچک - فروشگاه آلدوگالری

کیف چرم دست دوز زنانه

یک زن باید به دنبال چه ویژگی هایی در کیف شانه باشد؟

راحتی
اگرچه ظاهر یکی از نکات مهم در انتخاب کیف است، اما از ویژگی راحتی آن غافل نشوید. بند شانه کیف شما باید برای حمل راحت باشد و نباید به تیغه شانه یا زیر بازو فشار بیاورد. اگر مرتباً کالاهای بزرگ را در کوله پشتی خود حمل می کنید، به دنبال تسمه های پهن تر باشید تا به شما کمک کند وزن کیف خود را راحت تر تحمل کنید.

سازمان
اکثر کیف چرم طبیعی مدرن دارای عناصر سازماندهی مانند جیب های داخلی و خارجی و همچنین تقسیم کننده ها یا جداکننده های تقسیم هستند. کیف هایی با کیف پول یا کیف پول داخلی، جیب های تلفن همراه یا PDA، حلقه های الاستیک، شکاف های خودکار، جیب های کشویی و سایر ویژگی ها نیز موجود است. وسایلی را که به طور منظم در کیف دستی خود نگه می دارید در نظر بگیرید و به دنبال کیف های شانه ای باشید که بتوانند آنها را نگه دارند و مرتب کنند.

سبک ها
برای هرکسی سبکی وجود دارد، چه به دنبال کیف‌های شانه‌ای روشن و عجیب و غریب باشید یا چیزی کمی شیک‌تر و ساده‌تر. بادی کراس، هوبو، بشکه‌ای و کتانی از محبوب‌ترین مدل‌های کیف‌های شانه‌ای هستند. مدل جاسوئیچی چرم گزینه های رنگ و طرح موجود در بازار در حال حاضر بسیار زیاد است، از طرح ها و طرح های پر جنب و جوش گرفته تا مشکی سنتی.