کیف شانه چرمی در مقابل کیسه حمل و نقل کردن

کیف حمل و نقل نوعی کیف است که ممکن است با خود حمل کنید. آیا در عوض کیف شانه ای لازم است؟ هنگام تصمیم گیری بین کیف شانه ای و کیف دستی، چند نکته متمایز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بیایید یک کیف دستی را با یک کیف شانه مقایسه کنیم.

10 بهترین فروشنده کیف شانه ای اسپرت چرمی | خرداد 1401 - سایت «قیمت»

کیف چرم

تسمه

تسمه ها واضح ترین وجه تمایز بین کیف شانه ای و کیف حمل بار هستند: یک کیف چرم شانه اغلب دارای یک بند است، اما یک کیف دوشی معمولاً دارای دو بند است. ظاهر یک یا دو بند ممکن است برای شما مهم نباشد، اما عملکرد آنها قطعا مهم است. در نظر بگیرید که چگونه می خواهید به محتویات کیف خود دسترسی داشته باشید، چه در حال بازیابی یا اضافه کردن به آن، همانطور که هنگام خرید انجام می دهید. یک کیف حمل بار معمولاً به طور قابل توجهی بازتر و راحت تر از یک کیف شانه باز می شود. در نظر بگیرید که چگونه می خواهید کیف را حمل کنید (روی شانه خود، در ناحیه بازو یا هر دو)، و مطمئن شوید که طول بند یا تسمه قابل قبول است (یا قابل تنظیم است).

داخلی

کیف شانه ای به احتمال زیاد انتخاب های سازمان دهی داخلی بیشتری نسبت به کیف های حمل و نقل دارد. یک کیف چرم پول شانه که اغلب به عنوان کیف دستی شناخته می شود، تقریباً همیشه دارای جیب های داخلی است، چه زیپ دار و چه در موارد دیگر. از سوی دیگر، بسیاری از کیف‌های حمل و نقل، صرفاً یک محفظه باز و حمل همه جا هستند. با این حال، کیف های حمل و نقل دوست داشتنی با جیب های داخلی وجود دارد که به شما کمک می کند تا وسایل کوچک شما را مرتب نگه دارید و در عین حال داخل آن بزرگ و جادار باشد.

اندازه

کیف های حمل و نقل جادار هستند تا وسایل بیشتری را در خود جای دهند. یک کالسکه ساحلی را در نظر بگیرید. این نوع کیف باید به اندازه ای بزرگ باشد که حوله، کرم ضد آفتاب، کتاب یا آی پد را در خود جای دهد. این کیف برای یک روز طولانی در محل کار نیز عالی است. فضای کافی برای لباس ورزشی، لپ تاپ و تقویم دارد. این گیره می‌تواند هر چیزی را که برای یک روز کامل و بعد از ظهر به آن نیاز دارید و همچنین در صورت لزوم یک کیف دستی کوچک‌تر برای یک شب بیرون را ذخیره کند.

مواد

فرقی نمی‌کند به سراغ کیف‌های شانه‌ای بروید، تنوع پارچه‌ها و مواد موجود تقریباً نامحدود است. در انتخاب ماده ای با ماندگاری زیاد دقت کنید. هم کیف‌های شانه‌ای و هم کیف‌های کیف‌های کاملاً کاربردی هستند، یعنی به طور مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین باید از مواد بادوام ساخته شوند. همچنین به این معنی است که ارزش دارد چیزی به دست آورید که استایل منحصر به فرد شما را تکمیل کند و از پوشیدن آن لذت ببرید. (آیا این درست نیست که چمدان شما نباید کاملاً کاربردی باشد؟ چرم باکیفیت و بوم مومی دو ماده ترجیحی ما هستند (هم برای کیف های شانه و هم برای کتانی). درست است، قیمت آنها از ارزان ترین کیسه نایلونی با تخفیف بیشتر خواهد بود، اما عملاً به طور نامحدود دوام خواهند داشت (و در انجام آن خوب به نظر می رسند).

ساختار

کیف های حمل و نقل همه چیز در مورد ساختار هستند. آنها شامل دستگیره ها و در برخی موارد، تسمه های تکمیلی برای حمل و نقل آسان هستند. یک پارچه چرم استیل اسبی به اتاق با ظرافت داخلی و همچنین ساختار داخلی و بیرونی برای به حداکثر رساندن سازماندهی اتاق ارائه می کند.

چین سفارشی مد آخرین خانمها چرم شانه کیسه لوکس زنان تولید کنندگان کیف های دستی، تامین کنندگان، کارخانه - قیمت عمده فروشی - CHINLLO

کیف چرم اصفهان

کیف شانه چیست؟

یک کیف حمل و نقل بزرگتر از یک کیف دوشی است. وقتی مردم به یک کیف یا کیف دستی فکر می کنند، معمولاً به یک کیف شانه فکر می کنند. در موارد زیر با توله تفاوت دارد:

تسمه

یک کیف شانه در مقایسه با یک کیف دوشی یک بند دارد. بند اضافی روی یک کیف حمل و نقل، دیافراگم بازتری را برای قرار دادن اشیاء در داخل فراهم می کند، زیرا بزرگتر است. بسیاری از کیف‌های Steel Horse Leather دارای یک بند قابل تنظیم هستند که به شما امکان می‌دهد بدون دست استفاده کنید.

داخلی

جیب های داخلی متعدد برای نگهداری وسایل کوچکتر و/یا محفظه های زیپ دار برای ایمن نگه داشتن همه چیزهای ضروری معمولا در داخل یک کیف چرم دخترانه شانه یافت می شود. کیف های چرمی اسب فولادی دسترسی آسان به مایحتاج روزانه شما را فراهم می کند.

اندازه

کیف‌های شانه به اندازه‌ای کوچک هستند که به راحتی زیر بغل شما حمل شوند و برای حمل تمام وسایل ضروری (کیف پول، رژ لب، عینک آفتابی، تلفن و غیره) برای روز طراحی شده‌اند. اگر سبک جمع و جورتر را ترجیح می دهید، این کیف ایده آل است.

کیف شانه ای چرمی دورو فروشندگان و قیمت کوله پشتی

ساختار

ساختار کیف شانه ای باید برای استفاده روزانه به اندازه کافی قوی باشد. یک کیف شانه علاوه بر داشتن بند می تواند مستطیل، مربع یا گرد باشد.

سبک

کیف های شانه می توانند کیف شانه ای به سبک چرمی صاف در رنگ های کلاسیک مانند خرمایی، قهوه ای و مشکی داشته باشند تا با هر وسیله ای در کمد لباس شما مطابقت داشته باشد. هر کیف شانه ای با لهجه هایی مانند جزئیات بافته شده، منگوله ها و سگک ها متمایز می شود. سایر ویژگی های سبک کاربردی مانند بند های قابل تنظیم و بسته شدن مغناطیسی کیف شانه را به یک انتخاب کاربردی تبدیل می کند.