کیف دستی چرم نرم کره ای

می توانید کیف دستی برتر را که دارای چرم نرم کره ای هستند جستجو کنید تا مشخص کنید کدام یک برای شما بهترین است. مدل‌های مختلفی در دسترس است و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان کیف کراس‌بادی، شانه‌ای یا حمل استفاده کرد.

انواع چرم مورد استفاده در کیف دستی چرم نرم کره ای
هنگام جستجوی کیف دستی چرم نرم کره ای برتر، باید به دنبال محبوب ترین کیف هایی باشید که از نرمی فوق العاده چرم اطمینان حاصل کنند. پوست بره یکی از نرم ترین چرم ها با حالت کره ای است. برخی از طراحان چرم پوست بره را برای نرمی و چرم پوست بز را برای حفظ شکل کیف پول ترکیب می کنند. طراحان دیگر از چرم بره و خوک استفاده می کنند.

خرید ارزان کیف دوشی زنانه چرم طبیعی - [با تخفیف]

کیف و کفش چرم

کیف سطلی چرمی پوست بره

کیف سطلی چرمی Longchamp Mini Roseau Lambskin و کیف پول چرم زنانه دارای یک بند کشی متضاد است. بند کشی متضاد قابل تنظیم است و می توان از آن برای بند شانه استفاده کرد. پوست بره کیسه سطلی چرم نرم کره ای است و جلوه ای عالی به طرح می دهد. اگر می‌خواهید یک کیف سطلی کم‌رنگ داشته باشید، Mini Roseau برای فعالیت‌های غیررسمی و سرگرم‌کننده عالی است. از بین رنگ های پودری، سفید و مشکی انتخاب کنید. اندازه این کیف کوچک 6 ¼ اینچ x 7 ¾ اینچ x 3 ½ اینچ است. قیمت آن حدود 510 دلار است.

کیف چرمی نرم HOBO Bridge

اگر به دنبال یک کیف همه کاره هستید، کیف پیام رسان و کوله پشتی چرمی تبدیل شونده HOBO Bridge یک انتخاب عالی است. این محصول از چرم ایتالیایی نرم کره ای ساخته شده است که دارای پوست گوساله دانه بالایی است. درب کیف دارای یک حلقه منگوله است. با این کیف به سبک پیام رسان، سه ظاهر را در یک نگاه خواهید داشت. شما می توانید آن را به عنوان یک کراس بادی، کیف شانه یا به عنوان کوله پشتی بپوشید. این کیف دارای زیپ های بیرونی و داخلی و چندین جیب است. رنگ ها شامل، مشکی، عسلی و شنی است. اندازه 10 ½ “H x 8″ W x 3 ½” D است. قیمت معمولی آن حدود 268 دلار است.

کیف زنانه مارک خارجی چرم صنعتی کد 119 قیمت و خرید 🥇 - فروشگاه ژینال

کیف دستی چرم نرم ایتالیایی

Bottega Venta’s The Pouch یک کلاچ حجیم است که از چرم نرم پوست گوساله ایتالیایی و چرم بزی طرح دار ساخته شده است. کیسه با چین های چرم جمع شده روی یک قاب مغناطیسی شکل گرفته است. این بدان معناست که وقتی کیف را می بندید، به نظر نمی رسد که کلاچ بسته شود. فضای داخلی مطابق با Nappa است و آن را به یک انتخاب چرم فوق العاده نرم در داخل و خارج تبدیل می کند. ظاهر شیک The Pouch آن را به یک کیف چرم نرم بسیار محبوب تبدیل کرده است. می‌توانید آن را برای لباس‌های غیررسمی یا شب حمل کنید. ابعاد کیف 7 اینچ x 15.7 x 7 اینچ است. کیسه در رنگ های Intrecciato (چرم بافته شده) و سوپ کوکو (تمساح) نیز موجود است. قیمت آن حدود 2700 دلار است.