کلاه چرم دباغی شده

کلاه های چرم دباغی شده در دو نوع آنیلین و ناپا عرضه می شوند. چرم آنیلین رایج ترین است و سازندگان بیشتر از این نوع برای کاپشن و کلاه استفاده می کنند. از طرفی ناپا بهترین چرم درجه یک است. از نوع نرم و انعطاف پذیر است که از پوست بره یا گوسفند دانه کامل تهیه می شود.

بهترین راه برای مراقبت از چرم دباغی و چرم بزی طرح دار، روشی است که قبل از پوشیدن آن در بیرون از منزل با آن رفتار می کنید. شما همیشه باید از فروشنده در مورد روکش چرم بپرسید و بررسی کنید که آیا فرآیند استفاده از محافظ چرم را طی کرده است یا خیر.

تولیدی انواع کلاه چرم شترمرغ جدید - ایده آل

چرم شترمرغ

برای خرید کلاه های چرمی با کیفیت می توانید به فروشندگان گران قیمت مانند Americanhatmakers.com اعتماد کنید. اگر کلاه را از مغازه دست دوم خریداری کرده اید و قیمت کمتری دارد، می توانید محصولات محافظ چرمی را به صورت مایع و اسپری خریداری کنید. چنین محافظی به دفع آب کمک می کند و از ایجاد لکه بر روی سطح چرم جلوگیری می کند. معمولاً لازم است محافظ را در هشت ماه یا حتی یک سال مجدداً استفاده کنید. اگر کلاه خود را به طور مکرر در معرض محیط های خشن قرار می دهید، بیشتر از محافظ ها استفاده کنید.

هنگام جلوگیری از آسیب دیدن کلاه چرمی، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

از استفاده از اسپری مو، عطر و ادکلن روی کلاه های چرمی و چرم مصنوعی طرح دار خودداری کنید. بسیاری از افراد به جای استفاده از اسپری محافظ چرم از چنین جایگزین هایی استفاده می کنند. هنگامی که از چنین رایحه هایی استفاده می کنید، الکل محصولات خشک شده و چرم را لکه دار می کند. اگر از چنین محصولاتی استفاده می کنید، قبل از گذاشتن کلاه اجازه دهید کاملا خشک شوند.
نشان‌ها، نوارها، سنجاق‌ها را روی کلاه‌های چرمی قرار ندهید، زیرا این کلاه‌ها باعث آسیب رساندن به کلاهک می‌شوند. با وجود اینکه احساس می کنید ظاهری آراسته به کلاه خود می دهید، کیفیت آن کاهش یافته و فرسودگی آن افزایش می یابد. همچنین چندین لیبل چوبی مانند وصله پی وی سی، لیبل بافته شده، اجناس گلدوزی، چرم سفارشی و چاپی وارد بازار شده است. به جای خرید یک برچسب چسب دار، یک کلاه وصله دار از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. از آنجایی که ممکن است تخصص لازم را نداشته باشیم، بهتر است به متخصصان تکیه کنیم.
به همین ترتیب، اگر می خواهید با چسباندن هر گونه اقلام یا نشان گلدوزی به سطح چرم، کلاه های چرمی شیک برای زنان بسازید. به دنبال یک متخصص باشید که بتواند به شما کمک کند. دوخت نادرست می تواند منجر به سوراخ هایی شود که ترمیم آنها تقریبا غیرممکن است. متخصصان درست ابزار لازم برای اتصال صحیح اقلام به کلاه را دارند.

Patrones para realizar un Sombrero de cuero Hats & Caps Cowboy Hats sjift.nl

کلاه چرم گوسفندی

اگر کلاه چرمی دباغی شما در طول این دوره رنگ و رو رفته به نظر می رسد، از یک پانسمان، نرم کننده چرمی تجاری و یا بهترین واکس چرم استفاده کنید.
سعی کنید از پاک کننده های خشن و صابون های زین که برای کلاه های چرمی مناسب نیستند خودداری کنید.
اگر کلاه شما کثیف شد و مجبورید آن را بشویید، حتما به محض خشک شدن آن را حالت دهید.
اگر کسی زیر باران گرفتار شد، کلاه را با یک پارچه سفید و نرم پاک کنید. همچنین عرق بند داخلی کلاه را پایین بیاورید و اجازه دهید به طور طبیعی در هوا خشک شود. کلاه را از حرارت زیاد و نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. ترجیحاً آن را به صورت کلاهی خشک کنید تا از تغییر شکل لبه و جلوگیری از انقباض آن جلوگیری شود. هنگامی که آن را می سوزانید، نرم کننده را اعمال کنید تا چرم انعطاف پذیر و نرم شود.
اگر مجموعه ای از کلاه های عجیب و غریب از پوست مار زنگی و خزندگان دارید، باید بیشتر از آن مراقبت کنید. از روش های مناسب ضد آب، خشک کردن و برس زدن استفاده کنید تا کلاه مادام العمر بماند