چگونه یک کیف چرمی درست کنیم

برای این آموزش به چند مهارت اولیه چرم نیاز دارید که می توانید این تکنیک ها را از منابع مختلفی مانند کتاب ها، آموزش های آنلاین و مربیان بیاموزید.

مانند:

با استفاده از چاقوی گردان
استفاده از ابزار و چکش مهر زنی چرمی
تکنیک های دوخت زین و بند دو حلقه.
شما می توانید این تکنیک ها را از منابع مختلفی مانند کتاب ها، آموزش های آنلاین و مربیان بیاموزید. فروشگاه های تندی منبع خوبی برای همه این موارد هستند.

How to Make a Leather Bag

کیف چرم طبیعی

ابزار و مواد مورد نیاز

مقداری چرم 2 میلی متری (5 اونس) گیاهی برنزه
چاقوی گردان
ابزار تمبر
توری با کیفیت 2 میلی متر
کتانی یا نخ های مومی دیگر
سوزن بند و سوزن دوخت
رنگ های چرم و رنگ های اکریلیک
سخت افزار (پرچ، سگک، نگهدارنده و درب
چسب تماسی

با انتخاب یک پوست برنزه گیاهی با کیفیت خوب با ضخامت حدود 2 میلی متر (5 اونس) شروع کنید.

پس از اندازه گیری دقیق و بریدن یک الگو از کاغذ یا کارت، می توانید آنها را به پوست منتقل کنید و قطعات خود را برش دهید.

اگر می خواهید تصویری را بر روی چرم بزی طرح دار ابزار یا حک کنید، ایده خوبی است که ابتدا آن را روی کاغذ بکشید. با استفاده از یک اسفنج مرطوب یا یک بطری اسپری مه، تکه چرمی را که می خواهید طرح را ابزار کنید، مرطوب کنید. طرح را در بالای آن قرار دهید و خطوط طرح خود را با قلم یا بیرو به دقت ترسیم کنید. این کار طرح شما را روی چرم حک می‌کند تا بتوانید با چاقوی چرخان آن را برش دهید.

Colouring

چرم گوسفندی تبریز

هنگامی که طرح خود را با چاقوی گردان خود برش دادید، از ابزار مهر خود برای بیرون کشیدن طرح خود استفاده کنید. کتاب ها و آموزش های آنلاین زیادی در مورد ابزارسازی وجود دارد. بسیار سرگرم کننده است و آنطور که انتظار دارید سخت نیست. تمرین کامل می کند.

قبل از شروع رنگ آمیزی کیف چرم گوسفندی طبیعی، ایده خوبی است که از چند تکه ضایعات برای آزمایش رنگ خود استفاده کنید و روش های مختلف کاربرد را آزمایش کنید. از طریق این آزمون و خطا، متوجه خواهید شد که کاربردهای سنگین چرم را اشباع می کند و رنگ های تیره تری به شما می دهد، اما همچنین می تواند رگه هایی از خود به جای بگذارد. کاربردهای سبک تر با استفاده از پارچه های نخی، به شما کنترل بسیار بیشتری بر روی کاربرد رنگ خود می دهد، به خصوص اگر می خواهید چرم خود را دو رنگ کنید.

همچنین می توانید از رنگ های اکریلیک ساخته شده مخصوص چرم طبیعی با قلم مو استفاده کنید تا قسمت های خاصی از طرح های خود را رنگ آمیزی کنید تا واقعاً آنها را به نمایش بگذارید.

پس از خشک شدن تمام رنگ های رنگی، یک روکش چرمی را اعمال کنید. Resolene یا Fiebing’s Supersheen روکش های تجاری خوبی برای چرم هستند تا رنگ چرم را ثابت کرده و در برابر آب مقاومت کنند.