چند ایده ی خلاقانه با استفاده از نخود قرمز بوکان برای طراحی کاردستی کودکان!

علاوه بر تمام مزایای که نخود دارد نیز می تواند باعث بهبود قوه قوای ایمنی بدن شود این اثر با استفاده منظم از آن به دست می آید.

محتوای پروتئین بالا باعث افزایش توده عضلانی می شود که برای مردان درگیر ورزش مهم است این به ویژه در مورد گیاهخواران صادق است.

برای بچه ها غذاهای تهیه شده از نخود قرمز بوکان را باید با احتیاط فراوان در اختیار کودکان قرار داد کودک هنوز سیستم گوارشی قوی ندارد و بدن به سادگی نمی تواند چنین محصول سنگینی را بپذیرد.

آن را به تدریج و بهتر است نه به صورت خالص، بلکه با اضافه کردن نصف قاشق چایخوری به هر غذای دیگری به رژیم غذایی کودک وارد کنید.

نخود

این نه تنها در مورد کودکان خردسال، بلکه برای کودکان پیش دبستانی نیز صدق می کند ی کند.

خواص درمانی خوردن نخود و غذاها با افزودن آنها به یک درمان واقعی برای برخی بیماری ها تبدیل می شود یا حداقل زندگی با آنها را آسان می کند.
نخود به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارد برای کاهش وزن بسیار عالی است.

داشتن خاصیت منحصر به فرد سیری طولانی مدت، فیبر به شما امکان می دهد هرگز پرخوری نکنید و ارزش غذایی بالایی دارد – تا کارایی خود را از دست ندهید.
دو سوم فیبر موجود در نخود نامحلول است، یعنی توسط بدن انسان جذب نمی شود. معلوم می شود که این قسمت از فیبر بدون تغییر از روده عبور می کند و فقط در روده بزرگ تجزیه می شود.

از کل بدن عبور می کند و الیاف آن را تمیز می کنند. فیبر نخود نه تنها روده ها را پاکسازی می کند، بلکه از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند، سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد و متابولیسم چربی در خون را بهبود می بخشد.