نتایج جدید اثربخشی مصرف قارچ دکمه ای فله در کنترل دیابت خون!

اسیدهای آمینه موجود در قارچ دکمه ای به طور مداوم جذب می شوند تا اوره تولید کنند، که به کل محتوای نیتروژن قارچ کمک می کند.

گزارش شده است که قارچ دکمه ای فله پس از برداشت دارای فعالیت پروتئاز هستند.

قارچ‌هایی که روی بسترهای مختلف رشد می‌کنند، محتوای پروتئین متغیری را نشان می‌دهند که توسط محققان مختلف در سراسر جهان گزارش شده است.

Braaksma و Schaap [43] گزارش کردند که اشکال عمده اسیدهای آمینه در A.bisporus شامل اسید آسپارتیک، سرین، گلیسین، ترئونین، گلوتامین، والین، سیستئین، آلانین، لوسین، ایزولوسین، لیزین، هیستیدین، پرولین، آرژنین، تیروزین، و نورلوسین  است.

علاوه بر این، محتوای پروتئین خام در قارچ دکمه ای A. bisporus در بازه زمانی 19-38٪ بر اساس وزن خشک بود. چندین مطالعه در گذشته بر تعیین پروتئین کلی و محتوای اسید آمینه A. bisporus متمرکز شده‌اند 11.01 درصد محتوای پروتئین در A. bisporus یافت شد.

قارچ

حضور پروتئین ها در قارچ های دکمه ای را تا 11.01 درصد در A. bisporus ثبت کردند.

دریافتند که ویتامین موجود در قارچ دکمه ای A. bisporus حاوی 17.7-24.7 درصد پروتئین است در حالی که Ahlavat وجود 29.1 درصد پروتئین در A. bisporus را گزارش کردند.

این نتایج نشان می دهد که محتوای پروتئین در A. bisporus بر اساس استفاده از بسترهای رشد مختلف متفاوت است.
اخیراً یک کلاس جدید از ریبونوکلئازهای خاص، که به عنوان “پروتئین های شبه ریبوتوکسین” شناخته می شوند، کشف شده اند.

مشخص شده است که ریبوتوکسین ها  در ساختار قارچ دکمه ای به طور گسترده ای در بین گونه های مختلف قارچ توزیع می شوند.

سیتورز و همکاران یک ریبوتوکسین، به عنوان مثال، “آگریتین” را از Agrocybe aegerita جدا کرد و دریافت که دارای فعالیت های بیولوژیکی متعددی است.

به عنوان مثال، فعالیت های ضد باکتری، ضد ویروسی، اندونوکلئاز، هسته، و سیتوتوکسیک، که می تواند در گیاهان از طریق تکنیک های تراریخته برای افزایش استفاده شود. مقاومت در برابر ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها است.