نتایج تحقیقاتی درباره استفاده فندق در تهران و رابطه آن با افزایش عمر!

نتایج تحقیقاتی پژوهشگران نشان می دهد که افرادی که همواره از فندق استفاده می نمایند طول عمر بیشتری نسبت به سایر افراد دارند، مطالعات بیشتر باید بررسی کنند که آیا بین خوردن آجیل و کاهش خطر افزایش وزن رابطه علی وجود دارد یا خیر.

محافظت در برابر آسیب سلولی:

فندق سرشار از آنتی اکسیدان ها است که ترکیباتی هستند که در برابر اکسیداسیون سلول ها محافظت می کنند. آنها میزان آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد را کاهش می دهند.

فندق حاوی آنتی اکسیدان ویتامین E است برخی تحقیقات نشان می دهد که ویتامین E ممکن است به محافظت از بدن در برابر انواع آسیب های سلولی مرتبط با سرطان کمک کند.

کاهش کلسترول خون با مصرف فندق:

خوردن فندق ممکن است به کاهش کلسترول و کاهش چربی های خون کمک بسیاری می نماید از این رو پزشکان افراد را همواره به خوردن فندق در تهران توصیه می نمایند.

یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که رژیم غذایی غنی از فندق سطح کلسترول لیپوپروتئین کم چگالی شرکت کنندگان را کاهش می دهد این نوع کلسترول می تواند خطر مشکلات قلبی را افزایش دهد.

فندق

محققان به این نتیجه رسیدند که بهترین راه برای بهره‌مندی از فواید سلامتی فندق، خوردن هر روزه آن بدون افزایش کالری دریافتی کلی است.

نتایج یک منبع معتبر در سال 2016 نیز نشان داد که فندق می تواند سطح کلسترول مضر را کاهش دهد.

محققان همچنین متوجه افزایش وزن بدن شرکت کنندگان نشدند این ممکن است برخی از نگرانی ها را کاهش دهد که خوردن آجیل های پر کالری می تواند منجر به افزایش وزن شود.

بهبود حساسیت به انسولین:

خوردن مخلوط آجیل حاوی فندق ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین کمک کند.

یک منبع معتبر آزمایشی کوچک در سال 2011 نشان داد که خوردن مخلوط 30 گرمی آجیل حاوی 7.5 گرم فندق هر روز

بهبود حساسیت به انسولین شرکت کنندگان در طی 12 هفته.

کاهش حساسیت به انسولین در ایجاد دیابت نوع 2 نقش دارد بهبود این حساسیت خطر ابتلا به این بیماری را کاهش می دهد.

حمایت از سلامت قلب:

فندق ممکن است به تقویت قلب سالم کمک کند.

یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که خوردن یک رژیم غذایی غنی از فندق ممکن است نشانگرهای زیستی خطر قلبی عروقی را بهبود بخشد و به طور بالقوه خطر مشکلات قلبی را کاهش دهد.