معرفی مقاوم ترین لوله و اتصالات داربست فلزی که از بازار عرضه خوبی برخوردار است!

یکی از قدیمی ترین روش های مورد استفاده عمدتاً برای سنگ تراشی آجری استفاده می شود این داربست دارای استانداردهایی است که در فاصله 1.2 متری به دیوار سازه متصل شده و بین 2 تا 2.5 متر از یکدیگر فاصله دارند.

پوتلاگ ها از شکافی در دیوار تا انتهای دفتر در شکاف های 1.2 تا 1.5 متری بیرون زده اند، شبیه به دفتر کل است.

همانطور که در نام اشاره شد، این تنظیم تنها از یک ردیف استاندارد استفاده می کند این محدودیت منجر به ساختار ضعیف تری نسبت به سایر پشتیبانی های این مقاله می شود.

مانند داربست منفرد است، استفاده از لوله و اتصالات داربست فلزی همتای دوتایی آن عمدتاً برای سنگ تراشی آجری است.

این راه‌اندازی از استانداردهای اضافی برای ایجاد ساختاری پایدار برای کار به دلیل دشواری اتصال گلدان‌ها به دیوارهای سنگی استفاده می‌کند.

نزدیکترین استانداردها به دیوار 20 تا 30 سانتی متر از آن فاصله دارند، در حالی که ردیف دوم استانداردها 1 متر از ردیف اول فاصله دارند.

لوله

پاتلاگ ها به جای بیرون زدگی از دیوار توسط دفترچه ها در دو سر داربست نگه داشته می شوند پس از قرار گرفتن توپلاگ ها، پایداری ساختاری بیشتر با استفاده از مهاربندهای متقاطع تامین می شود.

بهانه اصلی برای استفاده از داربست دوتایی روی یک سیستم تک این است که پشتیبانی بهتری ارائه می دهد.

این داربست که از آن به عنوان داربست A-Frame یاد می شود، طراحی ساده ای است که شامل قاب ها، مهاربندها، سکوها، پایه ها و نرده ها می شود.

ماهیت قابل حمل برج‌های متحرک و استحکام kwikstage را می‌گیرد و آنها را با هم ترکیب می‌کند محصول نهایی برای مونتاژ ساده است و تحمل بار بیشتری را نسبت به انواع داربست آلومینیومی ارائه می دهد.

تصویر بالا نشان می دهد که چگونه کارگران ساختمانی می توانند سیستم های قابل حمل یا پیچیده تر را با طراحی قاب ایجاد کنند این طرح هنوز هم فقط در کارگاه های کوچک مقیاس استفاده می شود.