مراقبت از کلاه چرم

از ظاهر کلاسیک گاوچران گرفته تا محافظت همیشه کاربردی در فضای باز گرفته تا استایل شیک، کلاه‌های چرمی و جیر ثابت شده‌اند که لهجه‌ای ماندگار هستند که شخصیت بیشتری را برای پوشنده به ارمغان می‌آورند. آنها مد مورد علاقه هستند اما به دلیل دوام و تطبیق پذیری آنها نیز مورد علاقه هستند.

کلاه H5506 | چرم مشهد

کلاه چرم گوسفندی

 

با این حال، از آنجایی که این تکه های راحتی به عنوان یکی از لوازم اصلی استرالیایی هستند، به خصوص زمانی که به طور منظم پوشیده شوند، می توانند به راحتی لکه یا چروک شوند. اما نگران نباش چرم و جیر دو ماده‌ای هستند که به زیبایی پیر می‌شوند و نگه داشتن آنها به شکل بالا حتی آنقدرها هم که به نظر می‌رسد سخت نیست. با مراقبت و مراقبت محبت آمیز مناسب، می توانید مطمئن باشید که از کلاه های چرمی و جیر خود برای سالیان متمادی لذت خواهید برد.

مراقبت از کلاه چرمی شما

1. لکه های عرق را برای مدت طولانی باقی نگذارید

لکه های عرق روی کلاه های چرمی طبیعی و چرم بزی طرح دار است، اما اگر نتوانید در اسرع وقت از شر آن خلاص شوید، به راحتی از بین نمی رود. برای تمیز کردن لکه های عرق، با استفاده از شامپو بچه و یک پارچه مرطوب، سطح را به آرامی مالش دهید. همچنین می توانید محلول اضافی را با یک پارچه نرم پاک کنید. قبل از استفاده مجدد از کلاه بگذارید خشک شود.

2. آن را از محصولات مبتنی بر الکل دور نگه دارید

هنگام استفاده از کلاه استرالیایی هرگز از عطر یا اسپری مو استفاده نکنید. استفاده از محصولات الکلی باعث لکه دار شدن چرم می شود. مطمئن شوید که اجازه دهید عطرها یا محصولات مو کاملا خشک شوند.

3. از نرم کننده چرم مناسب استفاده کنید

برای مراقبت بیشتر از کلاه چرمی خود فقط از یک نرم کننده چرم با کیفیت بالا استفاده کنید. نرم کننده چرم چرم شما را در حالت براق و تمیز نگه می دارد. در صورت تمایل، می توانید از محلول های دفع کننده آب نیز استفاده کنید.

4. چیزی را سنجاق نکنید یا نچسبانید

اطمینان حاصل کنید که هرگز هیچ نوار، برچسب، نشان یا سنجاقی را به کلاه چرمی خود نچسبانید زیرا ممکن است کلاه را خراشیده، خراب و تغییر شکل دهد.

5. با دقت تزئین کنید

با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید گلدوزی یا نمادهایی برای شخصی‌تر کردن آن اضافه کنید، از یک متخصص بخواهید این کار را انجام دهد. این برای جلوگیری از سوراخ شدن زشت به دلیل شیوه های نادرست دوخت است.

طرح کلاه قهوه ای وسترن | تیک طرح مرجع گرافیک ایران

چرم اشبالت طبیعی گاوی

افکار نهایی

کلاه های چرمی، جیر و چرم مصنوعی طرح دار در طرح های مختلفی وجود دارند و شما همیشه چیزی را پیدا خواهید کرد که با چالش های آب و هوا و پیچیدگی سلیقه شما مطابقت داشته باشد. کلاه های کاکادو ما در طیف گسترده ای از طرح ها در دسترس هستند که هم سبک و هم عملکرد را برآورده می کنند. هنگامی که کلاه عالی را پیدا کردید، گام بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که مراقبت مناسب را برای حفظ کیفیت آن انجام می دهید. مراقبت از چرم و جیر به این معنی است که ارزش مواد و مهارتی که در آن به کار رفته است را درک می کنید و چیزی می خواهید که به پوشیدن آن افتخار کنید.