قرعه کشی تلویزیون و جاروبرقی رباتیک سامسونگ در جشنواره نوروزی

تلویزیون های ال ای دی و پلاسما با توجه به فناوری های متفاوتی که دارند، متفاوت ساخته می شوند. سینما خانگی اسنوا  سنگین‌تر و ضخیم‌تر بودند، زیرا خود پنل بزرگ‌تر بود.

اگرچه پلاسما اولین تلویزیون های صفحه تخت در سطح مصرف کننده در پایان قرن بیستم بودند، تلویزیون های LCD به سرعت حتی نازک تر، بسته بندی آسان تر و سبک تر برای حمل از فروشگاه به خانه شدند. این روزها، تلویزیون های LED مانند سامسونگ QN85A QLED باریکی به اندازه 1 اینچ دارند.

تلویزیون های پلاسما با قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم نیز برابر می باشند و نیز برای کار کردن به انرژی زیادی نیاز داشتند و تمایل زیادی به گرم شدن داشتند. با رشد روش‌های مصرف‌کننده سازگار با محیط زیست، روشن شد که تلویزیون‌های ال‌ای‌دی برنده خواهند شد زیرا به برق بسیار کمتری نیاز دارند و به نوعی برای محیط‌زیست بهتر هستند.

اندازه، در دسترس بودن، و وضوح
هر دو تلویزیون پلاسما و ال ای دی با اندازه های بزرگتر ساخته می شدند، اما ال ای دی یک مزیت جزئی داشت زیرا آنها نیز مانند نمایشگرها در نمایشگرهای کوچکتر از 32 اینچ ساخته می شدند.

اگرچه تلویزیون های کوچک در حال حاضر کمیاب هستند، اما هنوز هم می توانید یک تلویزیون 28 یا 32 اینچی اولیه برای آشپزخانه یا اتاق خواب با پنل LED پیدا کنید. تلویزیون های پلاسما آنقدر کوچک ساخته نشده اند. تولید تلویزیون های LED نیز هزینه کمتری دارند و در بازار ارزان تر هستند، بنابراین در پایان روز، هزینه کمتر باعث فروش LED شد.

هنگامی که در اواسط دهه 2010 تلویزیون های 4k نسبت به تلویزیون های 1080p و 720p معمول شدند، تولیدکنندگان شروع به تولید تلویزیون های LED 4k کردند، در حالی که تلویزیون های پلاسما در 1080p گیر کرده بودند.

این یک مزیت بزرگ برای تلویزیون‌های LED بود، زیرا وضوح بالاتر به ایجاد تصویر واضح‌تر کمک می‌کند و این اساساً میخ در تابوت تلویزیون‌های پلاسما بود.

از آنجایی که سازندگان جاروبرقی رباتیک سامسونگ بر روی ساخت تلویزیون های LED 4k متمرکز بودند، تلویزیون های پلاسما کمتر در دسترس قرار گرفتند و تا سال 2014، پاناسونیک، ال جی و سامسونگ همگی تولید پلاسما خود را متوقف کردند. تلویزیون های ال ای دی در سال 2007 از فروش پلاسما پیشی گرفتند و از آن زمان دیگر به گذشته نگاه نکرده اند.

درباره وضوح بیشتر بدانید

سایر مشکلات پلاسما
چند مشکل دیگر وجود داشت که به کاهش تلویزیون های پلاسما کمک کرد. اول اینکه تلویزیون های پلاسما به دلیل تغییر فشار هوا با گازهای داخل در ارتفاع بالا کار نمی کردند.

آنها یک صدای وزوز ایجاد می کنند، و تصویر یکسان به نظر نمی رسد، بنابراین اگر شما در ارتفاع بالا زندگی می کنید، ممکن است مشکل ساز باشد. تلویزیون های LED را می توان در هر ارتفاعی استفاده کرد. شما نباید از آنها در سرمای شدید یا گرمای شدید استفاده کنید، اما این روش استاندارد برای هر الکترونیکی است و کنترل دما آسان تر از ارتفاع شما است.

شما می توانید بخه راحتی با دانستن قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت این محصول را خریداری کنید.

همچنین، تلویزیون‌های پلاسما فرکانس رادیویی را منتشر می‌کردند که می‌توانست با سایر دستگاه‌های اطراف تداخل داشته باشد، مثلاً اگر یک رادیو در همان اتاق داشته باشید. هر یک از این مسائل برای اکثر مردم به سادگی ناخوشایند است.

  • منابع:
    1. Plasma vs LED vs LCD TVs

  • تبلیغات: 
    1. بازار فروش چرم شتری براق
    2. مرکز خرید پارچه لگ چرم نازک
    3. فروشندگان کیف ورزشی زنانه شیک
    4. سی آن سی النگو | بزرگ ترین بازار فروش تجهیزات طلاسازی در کشور