فواید شگفت انگیز مصرف بادام درختی ریز در سه ماهه اول دوران بارداری!

مصرف بادام در دوران بارداری مواد لازم آجیل بادام:

در دوران بارداری داشتن یک رژیم غذایی متعادل، سالم و طبیعی بسیار مهم است شما باید کل مجموعه را بگیرید.

مواد مفید لازم برای کودک شما امروز بیایید در مورد بادام صحبت کنیم، آنها دارای خواص مفیدی هستند و همچنین یک دوره بیداری نیز دارند.

بنابراین، بادام در دوران بارداری: خوب یا بد؟ بادام درختی ریز که در آسیای غربی و مرکزی و همچنین مناطقی از مدیترانه رشد می کند.

در حال حاضر بزرگترین باغ بادام در ایالات متحده وجود دارد این کشور بزرگترین تامین کننده این آجیل است.

بادام می خورند از آن روغن تولید کند شیر بادام معروف را تهیه کنید و از آن به عنوان استفاده کنید روش درمان است.

جای تعجب نیست که بادام حاوی 53٪ روغن، حاوی مقادیر زیادی ویتامین B و E، و همچنین فسفر، کلسیم و روی است، عناصر کمیاب که در شرایط سخت برای زنان بسیار مهم هستند.

به این دلیل بنابراین فواید بادام در دوران بارداری غیرقابل انکار است اما در استفاده از این بادام ها باید نکاتی را رعایت کرد.

انتخاب و نگهداری بادام قوانین مختلفی وجود دارد که به انتخاب استخوان کمک می کند بهترین بادام ها آجیل های موجود در پوست هستند، اما در این مورد باید کپک زدگی و ترش بودن آن را بررسی کنید.

هنگام خرید دانه های کامل اطمینان حاصل کنید که دانه ها چروک نیستند، خیلی نرم و سست نیستند. چنین میوه هایی برای زنان باردار مفید نخواهد بود.

به بو توجه کنید: دانه های تازه بوی بادام مطبوعی دارند وگرنه احساس کمبود روغنی است که مدت زیادی در جای گرم ایستاده است.

 

بهتر است این محصول را در بسته بندی مهر و موم شده خریداری کنید. دانه هایی که بر حسب وزن فروخته می شوند کیفیت بسیار بدتری دارند.

زیرا این دانه ها در معرض گرما، رطوبت و جذب بوهای دیگر هستند.

مهم است که بدانید چگونه بادام را تفت دهید. با توجه به اینکه سنگ حاوی بیش از 50 درصد روغن است، در هنگام برشته شدن نباید هیچ افزودنی وجود داشته باشد.

آجیل خود بو داده آب میوه خود را دارد مراقب باشید شربت و مواد نگهدارنده اضافه نکنید.

اینها را دنبال کنید فقط با چند قانون ساده، می توانید بادام عالی بخرید بدانید توصیه می شود روزانه بیش از 10 عدد بادام نخورید چگونه بادام را به درستی نگهداری کنیم؟

بادام قابل نگهداری نیست. فرم باز فقط در یک ظرف مهر و موم شده. این ضامن طراوت است که برای بارداری شما مفید است.

اجتناب از تماس مستقیم نور خورشید روی دانه ها و شیشه های بادام باید در یخچال گذاشته شود، سپس تمام خواص مفید به بهترین وجه حفظ می شود.