فروش جاسوئیچی چرم طبیعی تبریز

جاسوئیچی چرم یکی از ابزارهای پر طرفدار است که گاهی به صورت تکی و گاهی همراه با ست چرمی چند تکه به فروش می رسد و بسیار مشتری پسند است.

هم اکنون فروش جاسوئیچی چرم طبیعی تبریز در رنگ های مشکی، عسلی، زرشکی و قهوه ای در انواع مدل ها با مناسب ترین قیمت انجام می شود و در صورت سفارش از جانب مشتری به هر نقطه ای از کشور ارسال می گردد.

فروش جاسوئیچی چرم طبیعی تبریز

مشخصات جاسوئیچی چرم طبیعی

مشخصات جاسوئیچی چرم طبیعی چرم و تولیدات چرمی یکی از پیشینه های اولیه ایرانیان است که روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود و محصولات متنوعی تولید شده و روانه بازار می گردد. جاسوئیچی چرم طبیعی یکی از این محصولات است که خود دارای تنوع وسیعی است و در انواع طرح ها، مدل ها، ابعاد طراحی و تولید می شود.

در این مطلب می خواهیم به مشخصات جاسوئیچی چرم طبیعی و انواع آن بپردازیم. با ما همراه باشید.
انواع جاسوئیچی چرم را می توان بر اساس نوع چرم و جنس به چرم گاوی، بزی و … تقسیم نمود. بسیاری از جاسوئیچی ها به گونه ای تولید شده اند که دارای در بازکن، بطری بازکن و چاقو هستند و بعضی از مدل ها نیز تنها دارای یک حلقه آویز می باشند که شما می توانید کلید و یا سوئیچ را به آنها وصل نمایید.
کیفیت و دوام و ماندگاری در برابر رطوبت، نور خورشید، پوست پوست شدن یکی از مشخصه های بارز جاسوئیچی های چرمی است که افراد را ترغیب به خرید می نماید.

به علاوه مدل های جدید جاسوئیچی چرمی به دلیل به کار رفتن فناوری نانو در ساخت آنها هیچ نوع آلودگی را به خود جذب نمی کنند و بعضی از مدل ها قابلیت اتصال به بلوتوث و بلندگو را دارا می باشند.
این جاسوئیچی ها در انواع طرح های فانتزی و ساده به همراه حلقه استیل و قلاب در بازار به فروش می رسند و یکی از بهترین گزینه ها جهت هدیه دادن محسوب می شوند.

راهنمای خرید جاسوئیچی چرم اصل

راهنمای خرید جاسوئیچی چرم اصل اگر شما به دنبال خرید جاسوئیچی چرم اصل هستید بهتر است که ابتدا مرکز معتبر فروش را بشناسید و سپس چند نکته زیر را در نظر بگیرید:
جاسوئیچی های چرم اصل را از برند معروف تهیه نمایید.
به دقت به قسمت های برش خورده جاسوئیچی نگاه کنید. اگر در آن بخش ها ترکیباتی از پلاستیک مشاهده نمودید به این معنی است که چرم اصل نیست.

همانطور که می دانید قیمت جاسوئیچی چرم اصل، نسبت به جاسوئیچی های چرم مصنوعی گران تر است و این تنها به دلیل کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر آنها می باشد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از قیمت خرید خرده و عمده با بخش فروش ما تماس بگیرید.