عروسی که با گردو کانادایی مادر شوهر خود را کشت

ارقام گردو کانادایی در چین غنی است، منطقه کاشت در این کشور وسیع است و عملکرد آن در رتبه اول دنیا قرار دارد. مغز گردو مهمترین قسمت کاربردی میوه گردو است.

یک مطالعه عمیق نشان داد که محصولات جانبی گردو مانند پوسته سبز و پوست گردو نیز پتانسیل کاربرد بالایی دارند و مواد اولیه ارزان قیمت برای استخراج مواد مهم پزشکی و تولید محصولات صنعتی هستند.

با این حال، محصولات جانبی اغلب به عنوان زباله در طول پردازش سوزانده یا دور ریخته می شوند که نه تنها باعث هدر رفتن منابع می شود بلکه باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود.

برای درک ارزش افزوده بالای میوه گردو، باید فرآوری عمیق هر قسمت از گردو در نظر گرفته شود. فرآوری اولیه حلقه کلیدی قبل از ورود گردو به عرصه فرآوری و مصرف فشرده است.

گردو

سطح پیشرفته تجهیزات تکنولوژیکی مورد نیاز می تواند به تعیین کیفیت محصول گردو کمک کند. فرآوری اولیه گردو در چین عمدتاً به شش مرحله تقسیم می‌شود: حذف پوسته سبز، خشک کردن گردو، طبقه‌بندی اندازه گردو، شکستن پوست گردو، جداسازی پوست از مغز گردو، و برداشتن پوست مغز گردو.

این مقاله با ارائه اهمیت هر پیوند و تنگنای موجود آغاز می شود. سپس، مقاله به طور سیستماتیک تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و توسعه دستگاه های مورد نیاز برای هر پیوند را مورد بحث قرار می دهد.

مکانیسم کار هر نوع پیوند و تأثیر آن بر طراحی یک دستگاه مربوطه خلاصه شده است. بر اساس مکانیسم کار متناظر، این مطالعه ویژگی‌های مکانیسم اصلی دستگاه‌ها را برای هر پیوند فرآیند اولیه طبقه‌بندی و خلاصه می‌کند.

سپس دستگاه های مکانیکی معمولی موجود را با توجه به انواع آنها ارزیابی و تحلیل می کند. در نهایت، قانون نفوذ دستگاه های مختلف برای هر پیوند در پردازش اولیه به عنوان ابزاری برای اطمینان از کیفیت بالای گردو مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.