ضدآب کردن کلاه چرمی

کلاه های چرمی نیاز به مراقبت دارند زیرا در زیر نور خورشید و باران پوشیده می شوند. اگر شما یکی از آن ها را دارید یا می خواهید یکی بخرید، باید ضد آب باشید و از آن مراقبت کنید.

خرید و قیمت کلاه آفتابی چرمی طبیعی از غرفه چرم فورث | باسلام

کلاه چرم گوسفندی

چرا باید کلاه خود را ضد آب کنید

در آب بندی و ضد آب بودن کلاه و کیف چرم طبیعی زنانه باید دقت کرد. این شامل انتخاب یک پولیش موم زنبور عسل است که از چرم در برابر باران یا آب و هوای بد محافظت می کند.

این موضوع خیلی چیزهای بیشتری دارد، بنابراین بیایید دقیقاً به این بپردازیم که دقیقاً چه کاری باید انجام دهیم تا بتوانید کلاهی داشته باشید که سال ها برای شما دوام بیاورد.

آیا کلاه های چرمی ضد آب هستند؟

کلاه های چرمی قطعا یک کالای مد روز محسوب می شوند. با این حال، وقتی چیزی کاربردی مانند کلاه می‌خرید، می‌خواهید که هم عالی به نظر برسد و هم بدون توجه به جایی که آن را به سر می‌کنید، خوب بایستد.

متأسفانه، پیدا کردن کلاهی که در هنگام باران دست نخورده باقی بماند بسیار دشوار است، مگر اینکه کلاه به طور خاص برای ضد آب طراحی شده باشد و کلاه های چرمی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اکثر چرم های مصنوعی در واقع ضد آب هستند، اما چرم بزی طرح دار واقعی نیاز به محافظت بیشتری دارد. هر محصول چرمی واقعی، مانند نیمکت، ژاکت یا یک جفت کفش، نیاز به مراقبت و محافظت از عناصر دارد، و همین امر در مورد کلاه چرمی نیز صدق می کند.

می توانید کلاه چرمی را ضد آب بسازید اما مواد به تنهایی شما را خشک نمی کند. اگرچه چرم نسبتاً بادوام است، اما بدون عایق رطوبتی اضافی مناسب در زیر باران عملکرد خوبی نخواهد داشت. بدون اقدام اضافی، کلاه چرمی ضد آب نخواهد بود.

قیمت و خرید کلاه چرم ضد آفتاب Panegy مردان ضد باد ضد آب برند Panegy | مالتینا

توزیع عمده چرم

آیا می توانید در باران کلاه چرمی بپوشید؟

می‌توانید زیر باران کلاه چرمی بپوشید، اما اگر خودتان آن را ضد آب نکنید، احتمالاً آسیب می‌بیند. بهتر است از کلاه چرمی و پالتو چرم طرح دار در باران ملایم استفاده کنید تا زمانی که آن را به درستی آویزان کنید تا خشک شود، اما باران شدید برای مواد مفید نخواهد بود.

سعی کنید در صورت امکان از پوشیدن کلاه چرمی در زیر باران اجتناب کنید. اگر نیاز دارید آن را در هوای بد فرسوده کنید، سعی کنید تعداد دفعات این کار را محدود کنید زیرا خیس شدن مداوم کلاه چرمی به مواد آسیب می رساند. اگر باران به کلاه شما آسیب برساند، باید پول بیشتری برای تعویض آن خرج کنید، بنابراین اگر می توانید از آن اجتناب کنید، سعی کنید آن را در زیر باران نپوشید.

کلاه Boonie Outdoor Cowboy جین بچه و بزرگسالان، کلاه سطل تبلیغاتی ضد آب

آیا کلاه های چرمی در باران خراب می شوند؟

میزان آسیبی که به کلاه چرمی در باران وارد می کنید بستگی به خیس شدن آن و چند بار پوشیدن آن دارد. باران خفیف نباید آسیب پایداری ایجاد کند، اگرچه باید آن را به اندازه کافی خشک کنید. اما باران شدید کلاه چرمی را خراب می کند.

اگر کلاه خود را در برابر آب و آب و هوا مقاوم نکرده باشید، باران را جذب می کند، که باعث می شود شکل چرم گوسفندی به طور کامل تغییر کند.

کلاه شما به خوبی به نظر نمی رسد، رنگ ممکن است محو شود و حتی ممکن است کپک بزند و شروع به پوسیدگی کند. بنابراین مطمئناً به نفع شماست که از کلاه چرمی خود در برابر باران محافظت کنید، در غیر این صورت خراب می شود.

برای پوشیدن کلاه چرمی خود در باران، می توانید بسیاری از محصولات ضد آب مختلف خریداری کنید.

اگر در تلاش برای یافتن سریع چیزی هستید، باید یک کلاه کاپشن روی کلاه بپوشید، یا آن را بردارید و آن را در کیف خود (یا زیر کت خود) بگذارید تا زمانی که دوباره زیر پوشش باران قرار بگیرید. آب یکی از بزرگترین خطرات کلاه چرمی است.