روشهایی برای تشخیص مقدار دوز مصرفی پودر لباسشویی سافتلن قوطی!

آیا می خواهید بدانید چه مقدار پودر در ماشین لباسشویی اتوماتیک 4 کیلویی بریزید؟ برای محاسبه دوز مواد شوینده، بسیار مهم است که بدانید ماشین لباسشویی در هر چرخه چقدر آب مصرف می کند.

کیفیت شستشو به طور مستقیم تحت تأثیر غلظت مواد اولیه در آب است با این حال، مصرف بیش از حد مواد فله نتیجه خوبی نمی دهد.

برعکس، لکه های صابون را می توان به دست آورد بسته به سازنده ماشین، مصرف آب ماشین لباسشویی ممکن است متفاوت باشد.

یکی از بهترین برندهای تولیدی پودر لباسشویی سافتلن قوطی می باشد که موفق شده است محصولات خود را به سایر کشورهای همجوار صادر نماید.

این نشانگر به پیچیدگی برنامه انتخابی و حجم مخزن واحد نیز بستگی دارد یک ماشین لباسشویی استاندارد با بار 5 تا 7 کیلوگرم لباسشویی حدود 60 لیتر آب در یک چرخه مصرف می کند.

پودر

ظرفیت لباسشویی شما حداکثر 5 کیلوگرم است و بسته به حالت انتخابی، از 60 تا 40 لیتر آب مصرف می کند.

در این مورد، تعداد واقعی چیزهای بارگیری شده در درام می تواند از 3 تا 5 کیلوگرم متغیر باشد.

شما می خواهید 4 کیلوگرم لباس خشک را در دمای 40 درجه بشویید بر این اساس – بر اساس موارد فوق، به 4 قاشق غذاخوری پودر نیاز دارید. این کاملاً کافی است.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، نوع شوینده استفاده شده است.

در بازار کالاهای شیمیایی خانگی نه تنها محصولات فله، بلکه مجموعه عظیمی از پودرهای شستشو وجود دارد که به شکل ژل، قرص و کپسول و پودر ارائه می شود.

در تمیز کردن لباس ها از آلودگی کمتر موثر نیستند چه مقدار پودر برای شستشوی با کیفیت باید در ماشین لباسشویی بریزید – قبلاً مشخص کرده ایم.

با کپسول، کم و بیش شفاف است: 1 کپسول یا قرص – برای 1 چرخه شستشو. مجموعه جداگانه ای از دستورالعمل ها را برای انواع و برنامه ها بخوانید.

پودر برای شستشو در مورد پاک کننده های ژلی چطور؟ چقدر بریزیم؟

البته می توانید با توجه به اندازه ای که روی بسته بندی مشخص شده است از پودر استفاده کنید.

اما باز هم با این رویکرد، هزینه کردن پول به صرفه نخواهد بود، که سازنده تا حد زیادی انتظار آن را دارد. کارشناسان و متخصصان تعمیرات لوازم خانگی توصیه می کنند از 1 قاشق غذاخوری مایع ژل مانند در هر شستشو استفاده کنید. برای آب سخت، حجم را به 2 قاشق غذاخوری افزایش دهید.