راهنمای خرید کیف چرم

کیف چرم عالی برای پاییز به اندازه لاته ادویه کدو حلوایی ضروری است. این به سادگی مترادف با فصل است. با این حال، انتخاب درست برای خرید کیف چرم یا کمربند چرم مردانه مورد توجه دقیق است.

خریداران باهوش باید مراقب چه چیزی باشند؟

کیفیت چرم، عملکرد و ساخت، به ویژه دسته ها و بند های شانه ای، ظریف ترین قسمت ها هستند. برخی از چرم‌ها بهتر از سایرین می‌پوشند و من شخصاً کیفیتی را دوست دارم که با گذشت زمان شکسته شود و شاداب‌تر شود.

بنابراین جزئیات به طور جدی به حساب می آیند
به دنبال دوخت با کیفیت باشید! این تضمین می کند که محصول شما عمر طولانی داشته باشد. چیزی که تقریبا هیچ کس به آن توجه نمی کند سازماندهی داخلی است. شما عاشق مقاله‌ای می‌شوید که از بیرون تمیز و به خوبی طراحی شده است.

فوت کوزگری تمیز کردن لک های کیف چرمی - ویرگول

چرم طرح دار تبریز

یک خریدار باید در هر فصل چند کیف جدید سرمایه گذاری کند؟

معمولاً در هر فصل روی دو کیف سرمایه گذاری کنیم: یکی بزرگتر، کیف مناسب کار و دیگری کیف کوچکتر. برای زمستان، کیف کوچکتر یا کیف پول چرم طبیعی ممکن است یک کیف کلاچ یا یک کیسه عصرانه باشد. برای تابستان، یک کیف صلیب یا شانه کوچک.

چه نوع کیفی برای افرادی که مرتب سفر می کنند بهتر است؟

فکر می‌کنم یک جوراب سایز متوسط ​​با جیب‌های خوب، بند قابل جدا شدن با بدنه متقاطع و ساختار قوی برای سفر عالی است. کیف بزرگ کومو ما مورد علاقه طیف وسیعی از مردم است.

مردم هنگام خرید چرم چه اشتباهاتی مرتکب می شوند؟

مهم است که به نحوه استفاده و مراقبت از کیف خود فکر کنید. اگر چرم ظریف باشد، برای هر روز کمتر مناسب خواهد بود. اگر سنگین باشد، نمی خواهید خیلی بزرگ باشد یا آن را با چیزهای زیادی پر کنید. آیا می خواهید آن را روی شانه خود حمل کنید؟ اگر آن را در زمستان و روی شانه حمل می کنید، حتما آن را با کت امتحان کنید. و گاهی اوقات اگر فقط کیف را خیلی دوست دارید، باید آن را داشته باشید و همین کافی است.

کیف چرم مردانه - خرید انواع کیف چرم مردانه | پارینه چرم

دوام کیف برای خرید

مطمئن شوید که یک کیف واقعا بادوام تهیه می کنید نه یک تکه چرم شل و ول که 3 ماه برای شما دوام بیاورد.

شما می خواهید کیف و چرم مبلی شما تا زمانی که ممکن است دوام بیاورد. در اینجا چیزی است که برای رسیدن به آن باید به دنبال آن باشید.

کیفیت دوخت

تمام دوخت ها را بررسی کنید و ببینید که آیا به خوبی انجام شده است. اگر شلخته و غیرقابل اعتماد به نظر می رسد، آن را فراموش کنید.

شما بهترین کیفی را می خواهید که می توانید در دستان خود داشته باشید وقت ندارید با دوخت های نامرتب که باعث می شود کیف شما در کمتر از 6 ماه از بین برود، دست و پنجه نرم کنید.