راهنمای خرید کمربند چرمی

خرید کمربند چرمی و کیف چرم اداری ممکن است مشکل باشد. شما می خواهید چیزی بادوام، راحت و شیک با قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنید. اما شما همچنین باید نوع ماده ای را که از آن ساخته شده است در نظر بگیرید، زیرا همه تسمه ها برابر نیستند.

TLDR: هرگز نباید کمربندهای ساخته شده از چرم طبیعی یا چرم چسبانده شده را خریداری کنید. یک کمربند ساخته شده توسط یک صنعتگر محلی با استفاده از چرم تمام دانه خریداری کنید.

خانه چرم حقی (چرم دیبا) | کمربند چرم مردانه رسمی مشکی از چرم گاوی طبیعی طراحی شده

کمربند مردانه چرم

از خرید چرم اصل خودداری کنید

وقتی صحبت از کیفیت به میان می‌آید، چرم طبیعی کف بشکه است. یک کمربند و کیف چرمی طبیعی ممکن است تاثیر اولیه خوبی داشته باشد اما دوام زیادی نخواهد داشت و ارزش پول را ندارد. آنها اساساً با قطعات ضایعات چرمی که بازیافت شده و به هم چسبیده و به یک تکه آشغال ارزان قیمت تبدیل شده اند ساخته می شوند. چسب استفاده شده آنقدر قوی نیست که از پاره شدن مواد در هنگام پوشیدن جلوگیری کند.

آیا چرم اصل چرم واقعی است یا فقط یک کلاهبرداری است؟

چرم اصل از نظر فنی چرم واقعی است، اما به سختی. بی کیفیت ترین محصول چرمی است که با استفاده از ضایعات چرم و چسب ساخته شده است. کلمه “اصیل” به معنای گمراه کردن مشتری است تا تصور کند کمربند چرم مردانه از مواد با کیفیت خوب ساخته شده است، اما اینطور نیست. چرم اصل به اندازه سایر انواع چرم، مانند دانه های بالا یا دانه کامل، بادوام و ماندگار نیست. وقتی «100% چرم طبیعی» یا «کمربند چرمی خالص» را روی محصولی می‌بینید، بدانید که یک مهر تأیید حیله‌گر است. گرفتار آن نشوید متاسف خواهید شد که پول خود را هدر دادید. فقط کمربند را دوباره روی قفسه بگذارید و دور شوید.

کمربند مردانه بافتی کد ۳۷ - فروشگاه اینترنتی مارال چرم

کمربند چرم پاندورا

هرگز کمربندهای چرمی چسبناک نخرید

چرم چسبانده شده حتی چرم واقعی نیست. این یک ماده ساخته شده توسط انسان است که از ضایعات چرم طبیعی به هم چسبیده و به صورت ورقه ها ساخته شده است. این چسب برای نگهداری طولانی طراحی نشده است، بنابراین انتظار داشته باشید که کمربند چرمی چسبانده شده در عرض چند ماه شروع به شکافتن یا ترک خوردن کند.

کمربندهای چرمی چسبان معمولاً قیمت بسیار پایینی دارند و گاهی اوقات آنها را به عنوان محصولات چرمی اصلی تبلیغ می کنند. این کمربندها فقط می توانند چشمان شما را فریب دهند و نمی توانند منشأ بیهوده خود را پنهان کنند. فریب نخورید و پولی که به سختی به دست آورده اید را برای کمربندهای بد هدر ندهید.

کمربند مردانه پارینه چرم مدل Bp19 | پارینه چرم

کمربند چرمی مرغوب از چه چیزی ساخته می شود؟ کدام چرم بیشتر دوام می آورد؟

بهترین کمربندها برای مردان با استفاده از چرم تمام دانه ساخته می‌شوند زیرا این چرم با کیفیت‌ترین چرم است. کمربندهای ساخته شده با چرم تمام دانه معمولاً با یک تکه چرم ضخیم و جامد ساخته می شوند.

بنابراین، یک کمربند چرمی چقدر دوام می آورد؟ کمربندهای چرمی تمام دانه از محصولات سنگینی هستند که برای سالها استفاده از آن ساخته شده اند. اگر تا به حال در مورد “کمربندهای ربع قرن” یا کمربندهایی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده اند شنیده اید، این کمربندها از چرم کامل ساخته شده اند.

گزینه دوم خوب، کمربندی است که با استفاده از چرم مرغوب ساخته شده است. این کمربندها را می‌توان برای سال‌های طولانی نیز پوشید، اما کاملاً همان پتینه‌ای را که مشخصه محصولات چرمی دانه کامل است، ایجاد نمی‌کنند. استفاده از دانه های اصلاح کننده عیوب طبیعی را در پوست گاو پنهان می کند، اگر به دنبال سبکی کمتر ناهموار هستید.

هم کمربندهای چرمی تمام دانه و هم کمربندهای چرمی تاپ را می‌توان برای لباس‌های غیررسمی با شلوار جین یا به عنوان کمربند کار برای دفتر با شلوار مجلسی استفاده کرد. اگر دنبال یک کمربند با احساس قدیمی هستید، به دنبال کمربندهای چرمی ضخیم باشید.