راهنمای آقایان برای خرید کیف چرم عالی

وقتی صحبت از کیف به میان می‌آید، مردان فقط به یک کوله پشتی یا یک پیام رسان محدود نمی‌شوند، اوه نه. دنیای کاملی از گزینه های کیف رودوشی چرم در انتظار آقای خوش سلیقه ای است که لباس های شیک پوشیده است، با سبک ها و رنگ های متعددی که می توانید برای مناسبت های مختلف انتخاب کنید.

کیف های مردانه نشان دهنده یک صنعت چند میلیارد دلاری است، با مردانی که بیشتر از همیشه کیف می خرند و همه نوع می پوشند. و، علاقه مندی به کیف مردانه (بله، ما آن را گفتیم) چه کیف صلیبی، چه کیف زنجیری، چه کیف هفته یا حتی یک کیف لوازم آرایش.

به هر حال از هر طریقی که می توانید، روند کیف را محکم نگه دارید. اما لطفا، فقط آن را “مورس” صدا نکنید.

کیف دوشی چرم آرا مدل d060 | چرم آرا

کیف چرم اداری

شکستن آن

محل کار معمولی تر و آمیختگی بین عملکرد و مد، کیف مردانه را به شدت تحریک می کند. اما با وجود چندین نوع کیف که امروزه ارائه می شود و سبک های بی نهایتی که می توانید انتخاب کنید، کدام کیف چرم طبیعی برای شما مناسب است؟ قبل از بررسی نکاتی که باید قبل از خرید کالای حمل بعدی خود در نظر بگیرید، پنج کیف کلید برای مردان را تجزیه می‌کنیم. مشکل این است که شما بیشتر از یک مورد می خواهید.

خرید و قیمت کیف دوشی چرم آرا مدل d072 | ترب

کیف حمل و نقل

لباس‌هایی که امروزه توسط انواع مد پوشیده می‌شوند، همگی از روزگار کتابخانه بزرگ شده‌اند. نقش مهمی در توپ لوازم جانبی گاه به گاه ایفا می کند. ایده آل برای ذخیره کردن همه چیز در حین حرکت (به تبلت، کتاب، کلید، تلفن، کیف پول و هر چیز دیگری فکر کنید)، این توله بسیار کاربردی است. به شکل ساده جعبه ای آن توجه کنید، زیرا از شانه شما آویزان می شود یا از بند دست شما آویزان می شود، که پانچ سبکی را به همراه دارد.

روش برخورد با عایق مانند یک نسخه پخش شده به کیف است. مناسب برای کیف اداری معمولی یا روزهای آخر هفته جایی که برای سوار شدن نیز به کمی تجهیزات نیاز دارد.

از پنبه، بوم، چرم، و مجموعه ای از الگوها (از هندسی تا پولکادوت) در انبوهی از رنگ ها را انتخاب کنید. از آنجایی که کفش‌ها تک جنسیتی دارند از چسباندن بیش از حد خود دوری کنید مانند زنجیرهای فلزی یا اسباب‌بازی‌های کرکی که برای آویزان شدن از دسته‌ها طراحی شده‌اند.

کیف را تمیز نگه دارید بدون چمدان و شما برنده خواهید شد.

مسافر شهری و علاقه مند به ورزشگاه نمی تواند روی کیف دوفل سرمایه گذاری نکند. با وجود ناهمواری یک جلسه ورزشگاه، یک سطل بزرگ و در عین حال خوش‌شکل تنها راه برای همراهی کالاهای شما به رختکن است.