تیشرت راگبی اورجینال یکی از لباسهای محبوب سلمان خان است!

شباهت های راگبی و چوگان بلافاصله آشکار می شود پنبه بافتنی، یقه کنتراست، و سه دکمه، این دو تیشرت را تقریباً شبیه به هم کرده است واقعیت این است که دیگر تی شرت های چوگان واقعی وجود ندارند.

همانطور که از نامش پیداست، تیشرت های چوگان برای بازی چوگان ساخته می شدند.

آنها چندین جزئیات کلیدی را نشان می دادند که در راگبی و تیشرت های چوگان مدرن به اشتراک گذاشته می شود، اما پیراهن چوگان اصلی دارای یقه دکمه دار بود.

دکمه‌های یقه تیشرت راگبی اورجینال لباس مورد علاقه‌تان برای محکم کردن کراوات وجود ندارد، بلکه قدمت آن‌ها به پیراهن‌های پولو اصلی می‌رسد که به یقه‌های مطمئنی نیاز داشتند که هنگام بازی روی صورت سوارکار بالا نرود.

تیشرت

برادران بروکس بودند که این جزئیات را کپی کردند و آن را به تیشرت های پارچه ای آکسفورد خود آوردند.

به طور خلاصه، یک چوگان مدرن حتی یک تیشرت چوگان واقعی هم نیست و اگرچه شبیه به آن است، اما تیشرت راگبی در تاریخ خود بسیار کمتر تغییر کرده و به مواد اولیه خود وفادارتر بوده است.

جهش از پشم به پنبه برای تیشرت راگبی کافی نبود در حالی که اکثر برندهای میراثی که آنها را می سازند، تکرار کلاسیک راه راه و یقه را می فروشند بازیکنان راگبی مدرن کاملاً متفاوت لباس می پوشند.

الیاف مصنوعی به این معنی بود که تیشرت ها می‌توانستند محکم‌تر و نزدیک‌تر از همیشه به بدن بچسبند، و این امر باعث می‌شد که حریف برای گرفتن همدیگر توسط تیشرت هایشان سخت‌تر شود.

پارچه‌های تنفس‌پذیر جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر پارگی مقاوم بوده و در کنترل تعریق بهتر از نمونه‌های قبلی خود هستند.

هزاران ساعت آزمایش و توسعه برای جدیدترین نسل تیشرت های راگبی انجام می شود.

حباب‌های لاستیکی ریز که با چشم غیرمسلح روی سینه و شانه‌ها قابل مشاهده نیستند، گرفتن توپ به سینه یا گرفتن توپ روی شانه هم تیمی‌تان را آسان‌تر می‌کنند.