تاریخچه مختصری از کیف های چرمی

«کیف سکه»، «کیف پول کوچک»، «کیسه پول» و غیره نام‌هایی بود که در قدیم به کیف‌های دستی، کیف‌پول‌ها، کیسه‌ها می‌گفتند. مردم از آن به عنوان ظرفی برای نگهداری پول شما یاد می کردند. بعداً کیف های دستی و کیف چرم طبیعی زنانه اختراع شدند تا وسایل شخصی شما همراه با نام شما در اندازه های بزرگتر نگهداری شوند. علاوه بر این، مردم شروع به ایجاد یک وسیله جانبی کردند که به راحتی وسایل را حمل می کند و به راحتی قابل حمل است.

کیف دوشی چرم طبیعی زنانه و مردانه - فروشگاه اینترنتی رز چرم - زیبا ترین کیف های چرمی تبریز

کیف چرم طبیعی

کشف چرم

در سال 330 قبل از میلاد، شخصیت مشهوری به نام اوتزی مرد یخی، از ایتالیا عبور کرد و در راه کشته شد. وسایل، بقایای او و وسایل مسافرتی که در یخچال‌های طبیعی نگهداری می‌شدند پیدا شد. پس از دهه ها و قرن ها، بقایای او توسط برخی از کوهنوردان آلمانی در اوتزال آلپ در سپتامبر 1991 یافت شد. محققان با یافتن وسایل او دریافتند که مردم از 330 قبل از میلاد کوله پشتی با خود حمل می کردند.

در سال 1870، این زمانی بود که ایده حمل کیف به پشت ابداع شد یا می توان آن را اختراع کوله پشتی نامید. “بسته ها” در دوران جنگ داخلی ایجاد شدند. اینها با بوم بسته شده به دور چوب ساخته شده بود و آن را بر روی شانه حمل می کردند، اما قرار بود این باری برای سربازان باشد، اما آنها چاره دیگری نداشتند.

بعدها، هنری میریام ایده کوله پشتی با پارچه چرم مصنوعی را مطرح کرد. او برای اینکه این کیف را برای سربازان ارتش آمریکا بادوام و قابل اجرا کند، از ورق های فلزی برای کاهش وزن کیف استفاده کرد تا هنگام رفتن به ماموریت، استفاده از آن برای آنها آسان باشد.

درست مانند این اختراعات، ما نمی توانیم هر موجودی را مشخص کنیم. کوله‌پشتی‌ها در هر دوره‌ای توسط مردم اصلاح شده‌اند و به همین دلیل هر فردی برای ایجاد تغییرات در آن مشارکت داشته است. اما کمک های بزرگی وجود داشته است که سزاوار اعتبار است، مانند جری کانینگهام که کوله پشتی زیپ دار را در سال 1938 اختراع کرد. گرگ لو به خاطر ایجاد بسته هایی با قاب های داخلی که قدمت آنها به 330 قبل از میلاد باز می گردد، شهرت دارد.

خرید کیف ایرپاد چرم | مدل SILVA Airpod Bag25 - سیلوا چرم

کیف چرم اصفهان

چه کسی کوله پشتی مدرن را کشف کرد؟

مردی که سزاوار همه قدردانی در مورد کوله پشتی ها و کیف های مدرن است، آشر دیک کلتی است. او کوله پشتی را در سال 1952 اختراع کرد و از آن زمان به عنوان “هنری فورد کوله پشتی” شناخته می شود. کلتی همچنین یک کوهنورد شناخته شده در روزهای گذشته بود. و اختراع کیف نیز دلیل پیک او بود. او مجبور بود سفرهای طولانی را با لوازم جانبی بسیار ناراحت کننده انجام دهد و این همان چیزی بود که او را تشویق کرد تا چیزی بسازد که در سفر به راحتی از عهده آن برآید. او به همراه همسرش شروع به طراحی کوله پشتی هایی از بقایای جنگ جهانی دوم کرد. کلتی یک مهندس هواپیما بود.

مدرک تحصیلی او به او در طراحی کوله پشتی با پارچه چرم برای هدف اصلی خود که مسافرت بود کمک کرد. تخصص او به او این امکان را می داد که از عهده ساخت قاب های داخلی برآید. زن او کار دوخت را انجام می داد و او از مواد چتر نظامی استفاده می کرد. سپس مواد مختلفی را برای قسمت‌های مختلف کیف مانند بند، جیب، دسته و غیره اضافه کرد. در ابتدا کمتر از 30 عدد از این کوله‌پشتی‌ها فروخته می‌شد اما پس از آن این کوله‌پشتی‌ها به دلیل امکان‌پذیری، رواج یافتند. سپس یک فروشگاه باز کردند و یک تجارت کوچک از این کوله‌پشتی‌ها را برای هر کسی که مایل به خرید بود راه‌اندازی کردند.