بررسی چگونگی عملکرد بهتر از مایع ظرفشویی ریکا داروگر در هنگام استفاده از آن!

همه مایع های ظرفشویی کار می کنند سوال این است که چقدر آسان کار شخم زدن ظروف کثیف چرب را انجام می دهد.

اگر محصولی دوستدار محیط زیست را دوست دارید که کار خود را به خوبی انجام دهد، رایحه ای رایحه و ضدیت دارد، قیمت رقابتی در مسائل اخلاقی فاصله دارد، بدون نسل هفتم می رود.

برای یکی دیگر از صابون‌های ظرفشویی با قدرت بالا که رایحه‌درمانی با طراوت باغ را نیز می‌کند، خانم مایرز را امتحان کنید.

اگر فرمول حاوی روغن نارگیل، با مواد محدود و بدون عطر، چیزی است که در لیست آرزوهای شما وجود دارد، Planet Ultra را خریداری کنید. اگر یک صابون ظرفشویی معمولی را می گیرید، Dawn Ultra را انتخاب کنید.

مواد شوینده ظرفشویی تجاری با مواد شیمیایی مصنوعی ساخته می شوند که می توانند به غذا و آبراه های ما راه پیدا کنند. این دستور غذا در عوض از مواد خوراکی کاملا زیست تخریب پذیر استفاده می کند.

بهترین راه کار و دستور العمل استفاده از مایع ظرفشویی ریکا داروگر :

3 عدد لیموی خرد شده (با پوست و دانه) را در مخلوط کن بریزید تا مایع غلیظی به دست آید.

200 گرم نمک ریز، 150 میلی لیتر سرکه سفید و ½ لیتر آب اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

مایع ظرفشویی

در یک قابلمه بزرگ بگذارید و به مدت 15 دقیقه بجوشانید در شیشه یا بطری نگهداری کنید از نصف فنجان برای یک سینک آب استفاده کنید.

برای استفاده با دستکش این محصول مانند مایع ظرفشویی تجاری کف نمی کند، اما به لطف ترکیب پاک کننده های طبیعی مادر طبیعت، خاصیت تمیز کنندگی بسیار خوبی دارد.

در Daily Do امروز ، صابون چگونه ظروف ما را تمیز می کند ؟خانواده ها در یک بحث میز شام (به زیر مراجعه کنید) در مورد پدیده “بریدن چربی” با صابون شرکت می کنند. این بحث معنادار دارای چهار بخش است:

خانواده ها این سوال را مطرح می کنند که صابون چگونه ظرف های ما را تمیز می کند ؟ با معرفی پدیده “برش گریس” با صابون. دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان می‌توانند مشاهدات دست اول داشته باشند.

یا در مورد اینکه سطوح آشپزخانه، ظروف، قابلمه‌ها و یا تابه‌ها وقتی چرب هستند چه احساسی دارند صحبت کنند. چرا بعضی چیزها حتی بعد از شستن آنها همچنان چرب هستند؟

خانواده‌ها از دانش‌آموزان می‌خواهند آنچه را که در حال حاضر درباره معنای تمیز کردن وسایل با مایع ظرفشویی می‌دانند، توضیح دهند.

خانواده‌ها دانش‌آموزان را ترغیب می‌کنند که سؤالاتی درباره آنچه مشاهده می‌کنند وقتی چیزی با آب شسته می‌شود، ایجاد کنند، فقط آیات شستشو با آب و مایع ظرفشویی است.

همچنین می‌توان از دانش‌آموزان خواست تا مشاهداتی درباره شستن ظروف چرب با استفاده از انواع مختلف صابون داشته باشند.

به عنوان مثال، آیا مایع دستی حمام می تواند همانند مایع ظرفشویی ظروف آشپزخانه را تمیز نماید.

خانواده‌ها یک ویدیو تماشا می‌کنند و یا فعالیتی را با هم انجام می‌دهند تا پاسخ سؤالات خود را درباره نحوه عملکرد صابون برای تمیز کردن اشیای چرب بیابند.