با استفاده از سنگ نما تراورتن در هزینه های خود صرفه جویی نمایید!

ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با انواع سنگ مرمر تراورتن آشنا نماییم پس بدین منظور تا انتها با ما همراه باشید:

انواع سنگ مرمر تراورتن:
– تراورتن Cannstatt : در اصل از منطقه بادن-وورتمبرگ آلمان است. رنگ مرواریدی دارد.

– سنگ تراورتن توسکانی : بومی منطقه توسکانی، ایتالیا رنگ آن نزدیک به سفید است.

– تراورتن Weimar-Ehringsdorf : در اصل از منطقه Weimar-Ehringsdorf آلمان است. ظاهری طلایی دارد.

– سنگ تراورتن ایرانی : اصالتاً ایران. رنگدانه های آن رنگ مایل به قرمز یا زرد به آن می دهد.

– تراورتن کلاسیک : اصالتاً از رم، ایتالیا. این رنگ کرم، با بریدگی های طبیعی ارائه می دهد.

با استفاده از سنگ نما تراورتن در هزینه های خود صرفه جویی نمایید ما در اینجا قصد داریم تا به شما عزیزان کمک نماییم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از مزایای سنگ تراورتن تطبیق پذیری زیاد آن به عنوان یک عنصر تزئینی است ویژگی های فیزیکی و زیبایی آن، آن را به ماده ای ایده آل برای تزئین تبدیل می کند:

سنگ

میز حمام و آشپزخانه: برای دستیابی به افکت های مختلف می توانید با فینیش ها بازی کنید پرداخت صیقلی حس تمیزی، کمال و نوآوری را منتقل می کند از طرف دیگر، یک روکش طبیعی یا طبیعی، فضایی قدیمی و سلطنتی را نشان می دهد.

طبقات داخلی: به طور کلی، ما به دلیل سهولت تمیز کردن، روکش صیقلی را انتخاب می کنیم رنگ کرم تراونتین کلاسیک برای کف ها ایده آل است و احساس فضا و راحتی می دهد.

طبقات بیرونی: مقاومت، ظرافت و ماندگاری این سنگ آن را به گزینه ای ایده آل برای کف باغ و استخر تبدیل کرده است. همیشه یک تصمیم عاقلانه.

نماها: مقاومت این ماده زمانی آشکار می شود که به عنوان پوششی برای ساختمان ما کار می کند علاوه بر این، رنگ آرام و شفاف آن هنگامی که نور طبیعی بر نمای ما می افتد، مشهورترین بناهای تاریخی دوران باستان را تداعی می کند یک لمس کلاسیک و شیک است.

دیوارهای داخلی: ایده آل برای حمام، جایی که رنگ های کرم شما را در فضایی صمیمانه و آرام محصور می کند. در قسمت‌های مشترک، روکش‌های صیقلی اتاق را با هوای منتخب و مجلل آغشته می‌کنند.

جداول: کیفیت میز به مواد بستگی دارد. پرداخت صیقلی با رنگ مشکی یا قرمز برای محیطی مینیمال و آوانگارد ایده آل خواهد بود، در حالی که سنگ تراورتن توسکانی شما را به دوران کلاسیک منتقل می کند ترکیبات بی پایان هستند.