انتخاب کیف چرمی مد روز

شروع یک ترم برای شما احساس جدیدی به ارمغان می آورد. کتاب های جدید، یونیفرم جدید، و همه چیز جدید. حتما برای این ترم جدید برنامه مطالعاتی برای خود آماده کرده اید. اما بدون داشتن مهارت های نوشتاری خوب نمی توان به عنوان یک دانش آموز خوب در نظر گرفت.

اگر بالاخره تصمیم خود را برای یک کیف چرمی جدید گرفته اید، خرید کیف چرمی مناسب ممکن است گیج کننده باشد. بازار مملو از صنایع دستی با کیفیت پایین، چرم های تقلبی ارزان، و سخت افزار شکسته است. می توانید با صنعتگر چرم خبره صحبت کنید تا کمی بینش داشته باشید تا بدانید زیر کاپوت چه اتفاقی می افتد.

خرید و قیمت کیف چرمی زنانه مدل مریم/تمام چرم طبیعی گاوی درجه یک از غرفه سارال چرم | باسلام

کیف چرم رودوشی

راهنمای خرید کیف چرمی نو

بنابراین، برای خرید یک کیف چرمی خوب، نکات مناسبی را در نظر بگیرید.

دوام
یک چیز را باید در اینجا به خاطر بسپارید: چرم با کیفیت خوب به طور طبیعی بادوام است. مهم نیست که باید درمان شود یا نه. باید کاملاً در برابر آب و هوای قوی با فرسودگی مقاومت کند. با این حال، با گذشت زمان، تجارت و صادرات چرم  مبلی نیز راه خود را به بازار باز کردند. اما آنها همیشه به خوبی چرمی نیستند.

نوع چرم
انواع مختلفی از چرم ها در بازار موجود است و با توجه به فاکتور کیفیت متفاوت است. با این حال، کیف های چرمی با کیفیت می توانند حتی پس از یک سال استفاده کاملاً خوب باقی بمانند. اما از استفاده از چرمی که از چرم باند تشکیل شده است خودداری کنید. دلیل انتخاب یکی از ضایعات چرمی است که با مواد شیمیایی و پلاستیک پردازش شده است تا درخشندگی مناسبی به شما بدهد.

روش های تمیز کردن کیف چرمی | ستاره

حراج کیف چرم مردانه

فاکتور رنگ
کیف های چرمی بیشتر در چهار رنگ هستند که در محیط های مختلف قابل کار هستند. به عنوان مثال، کیف چرمی قهوه ای تیره و مشکی برای انتخاب حرفه ای مناسب هستند و حس اقتدار را ایجاد می کنند. از سوی دیگر، رنگ آرام یا غیر رسمی، قهوه ای روشن و برنزه ترجیح داده می شود. به خصوص باید از استفاده از رنگ های دوتایی یا کیف هایی که با نخ های رنگ های مختلف دوخته شده اند خودداری کرد.

شیک و منحصر به فرد
چرم ماده نساجی نیست. بلکه خواسته و انتخاب مالک است. کیسه های ساخته شده از مواد دیگر نمی توانند ویژگی های خود را با گذشت زمان حفظ کنند. از سوی دیگر، کیف چرم با کیفیت خوب، حتی پس از چندین سال استفاده، همیشه باید تمام کاراکترها را حفظ کند. چنین کیف هایی نه تنها استایل شما را تحسین می کنند، بلکه در استفاده از آن احساس غرور نیز خواهید کرد.