انتخاب کیف دستی چرم برای استفاده روزمره

چگونه بهترین کیف را برای استفاده روزمره انتخاب کنم؟ با توجه به افزایش قیمت کیف‌های دستی در سال‌های اخیر، انتخاب کیف دستی مناسب برای استفاده روزمره از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگرچه فکر نمی‌کنم پرداخت صدها پوند برای یک کیف دستی خاص و طراح ضروری باشد، اما باید تصمیم بگیرید که آیا یک لباس مد می‌خواهید یا یک وسیله حمل و نقل کاربردی.

مدل های کیف چرم دست دوز زنانه و مردانه + 50 مدل بسیار زیبا با طرح های متنوع

کیف چرم زنانه

بهترین مواد کیف دستی

بله، اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا چرم واقعی می خواهید یا یک جایگزین چرم مصنوعی. اکنون بسیاری از مردم با پوشیدن چرم واقعی مخالف هستند، زیرا از پوست حیوانات برای تولید لباس، کیف چرم طبیعی یا کفش مد استفاده می شود. هر فردی خودش تصمیم می گیرد که آیا اعتراضی به این موضوع داشته باشد. چیزی که می توانم با اطمینان بگویم این است که حمل چرم بسیار سنگین است، حتی زمانی که یک کیف دستی خالی است، بنابراین اگر زیاد پیاده روی می کنید و نمی خواهید وزنه سنگینی از روی شانه شما آویزان شود، از کیف های دستی چرمی خودداری کنید.

مواد مصنوعی بسیار سبک‌تر هستند و از نظر کیفیت و اینکه آیا واقعاً شبیه چرم هستند، بسیار متفاوت هستند. اگر وقت خود را صرف جستجوی آنها کنید، چند کیف دستی و پارچه چرم مصنوعی بسیار خوب موجود است. و اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، می توانید پارچه های بوم، رافیا، نی، بامبو و بسیاری از مواد دیگر را برای یک کیف دستی روزمره انتخاب کنید. هنگام انتخاب از بین این مواد سبک وزن، دوام و ماندگاری آنها را در نظر بگیرید یا اینکه فقط می خواهید ظاهری شیک برای یک یا دو فصل دوام داشته باشد.

 

قیمت کیف دوشی مجلسی چرم دست دوز

کیف چرم پوست ماری

هدف کیف دستی شما

به زندگی خود فکر کنید و به این فکر کنید که کیف دستی شما چه نوع رفتاری خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر به سمت محل کار خود رانندگی می کنید، با حمل کیف دستی خود راه زیادی نخواهید رفت، بنابراین نیازی به سبک وزن نیست. اما اگر پیاده روی می‌کنید یا از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کیف دستی‌ای را می‌خرید که حمل آن راحت است و بند محکمی دارد تا مانع از فرو رفتن افراد در قطار شهری شلوغ یا سکوی ایستگاه شود!

اگر زیاد برای خانواده خود خرید می کنید، احتمالاً بیشترین راحتی و کاربردی را از یک کیف متقاطع خواهید داشت که دستان شما را برای خرید و کنترل کودکان کوچک کاملاً باز می گذارد. اگر برای یک دفتر کار شرکتی کار می‌کنید، یا آرزوی شغلی بهتر را دارید، ممکن است ایده خوبی باشد که به سراغ یک کیف بزرگ و باکیفیت بروید که می‌تواند لپ‌تاپ و اسناد کاری و همچنین وسایل شخصی شما را در خود جای دهد. اگر وسایل شخصی زیادی را با خود حمل نمی‌کنید، می‌توانید با یک کیف کوچک‌تر که می‌تواند گوشی و چند مورد ضروری را به همراه داشته باشد، فرار کنید.